
Osobný poradca pre región Trnava a Trenčín
Miesto práce
región Trnava a Trenčín, Dunajská Streda, Galanta, Hlohovec, Piešťany, Senica, Skalica, Bánovce nad Bebravou, Ilava, Myjava, Nové Mesto nad Váhom, Partizánske, Považská Bystrica, Prievidza, Púchov
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
obchodnýduch#skúsenosti#bankovníctvopoisťovníctvo#flexibilita#istota#kariéra#vzdelávanie#potenciál#
Chcete byť súčasťou poisťovne, ktorá udáva trendy?
Si skúsený obchodník/manažér vo vzťahu ku klientom a uvažuješ o zmene? Radi sa o Tebe dozvieme viac!
Práca osobného poradcu ťa nenúti pretrpieť každý deň za kancelárskym stolom. Komunikuj s ľuďmi, pracuj z akéhokoľvek miesta, ktoré si vyberieš sám. Mobilite sa hranice nekladú. Ale hlavne, nemrhaj energiou v práci, v ktorej nevidíš potenciál.
Prečo pracovať práve u nás?
- Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
- Kariérny rast automatický na základe výsledkov
- Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
- Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
- Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
- Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov pretože kariérny rast z obchodníka až po Generálneho reprezentanta či Oblastného riaditeľa je aj Náš cieľ, nielen Váš
Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?
- Správa vlastného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
- Akvizícia nových klientov v regióne
- Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo týmto klientom
- Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
- Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
- Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
- Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám ponúkame?
- Flexibilný pracovný čas
- Neobmedzené možnosti príjmu
- Moderné digitálne prostredie
- Kariéra vo vlastných rukách
- Atraktívne možnosti vzdelávania a mentoring
- Komplexné portfólio produktov
- Pomoc a podpora pri založení živnosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo pre túto prácu potrebujete?
- VŠ vzdelanie (SŠ s maturitou) + min. 2 roky poisťovacia/banková prax (výhodou)
- Veľmi dobre sa orientovať sa vo firemných poisťovacích/bankových produktoch
- Schopnosť rozmýšľať za klienta a hľadať preň najlepšie riešenia
- Vnímať v sebe obchodného ducha a mať ťah na bránku
- Chuť učiť sa a nebáť sa prichádzať s novými nápadmi
- Záujem o spoluprácu naprieč rôznymi oddeleniami
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.
V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.
Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.
V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.
Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Poisťovníctvo
Informácie o výberovom konaní
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
13.5.2018 (ostáva ešte 22 dní)
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 3361117 Dátum zverejnenia: 13.4.2018 Lokalita: Dunajská Streda, Galanta, Hlohovec, Piešťany, Senica, Skalica Pozícia: Account manager, Hypotekárny špecialista, Klientský pracovník, Osobný bankár, Poisťovací poradca, Privátny bankár Spoločnosť: Generali Poisťovňa, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.