Kariéra  /  Asistentka člena predstavenstva poisťovne

Asistentka člena predstavenstva poisťovne

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš byť súčasťou vrcholového obchodného tímu a aktívne sa podieľať na ďalších úspechoch?

Poisťovňa Generali dosahuje dlhodobo najvyšší rast medzi poisťovňami na Slovensku.

Staň sa pravou rukou člena boardu a ďalších manažérov. Za každým dobre fungujúcim rezortom u nás stojí totiž šikovná asistentka :)

 

Dokážeš zorganizovať seba aj ľudí okolo?

Máš profesionálne vystupovanie a zvládaš efektívnu komunikáciu?

Očakávame, že nás podporíš hlavne v týchto oblastiach:

- aktívne manažovanie kalendára člena boardu a riaditeľaobchodu, vrátane organizácií služobných ciest a roadshows po Slovensku,

- profesionálna podpora pri úlohách a projektoch -získavanie informácií, príprava prezentácií, čiastkové analýzy, štatistiky

- „point of contact“ pre manažérov a zamestnancov –spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh,

-organizácia meetingov, vrátane prípravy podkladov a následná príprava minutes,

- administratívne činnosti súvisiace s chodom rezortu 

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu,
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť,

- odborné a soft skills školenia,
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo,

- pružný pracovný čas,

- stravné lístky hradené 100% zamestnávateľom,

- dni pracovného voľna naviac,

- rehabilitačné a regeneračné služby,

- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností,

- zvýhodnené produkty Generali poisťovne VÚB banky,

- firemné akcie pre zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

V tíme určite uvítame, ak budete mať:

- 1 rok praxe na asistentskej pozícii (výhodou),

- dobrú znalosť anglického jazyka slovom aj písmom,

- výborné organizačné zručnosti,

-  znalosť MS Office (Word, PowerPoint, Outlook, Excel).

 

Po osobnostnej stránke k nám najviac zapadne človek:

- ochotný a proklientský,

- flexibilný, ktorý zvládne rôznorodé a ad-hoc úlohy, pomôže kolegom, ak to bude potrebné,

- veselý, s pozitívnou energiou, príjemným profesionálnym vystupovaním.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

11.5.2018 (ostáva ešte 18 dní)

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Erika Gočalová
E-mail: poslať životopis
ID: 3358946   Dátum zverejnenia: 11.4.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.