Kariéra  /  Asistent/Office Manager

Asistent/Office Manager

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

31.03.2018

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví Ťa organizovať? Je Tvojou silnou stránkou robiť viac vecí naraz?
Si človek, ktorý rád komunikuje?
Tak neváhaj a staň sa súčasťou tímu šikovných asistentiek, ktoré sa venujú aj odbornej tematike.

Čomu by si sa venoval/la?:

•Zabezpečovanie organizácie a vedenie sekretariátu pre riaditeľa úseku a člena predstavenstva pre rezort obchodu
▪Organizácia administratívnej práce:
- zabezpečovanie a vedenie pracovných kalendárov
- asistencia pri príprave porád a pracovných stretnutí úseku a rezortu, vypracovanie zápisov z porád, resp. iných dôležitých stretnutí
- zabezpečovanie a koordinácia prípravy materiálov (na predstavenstvo a pod.)
- korešpondencia (preberanie, evidencia, distribúcia pošty došlej a odoslanej, objednávky, kancelárske potreby, rezervácia zasadačiek, organizovanie stretnutí atď.)
- objednávka reklamných predmetov, občerstvenia, tlačív a kancelárskeho materiálu
▪Participácia na vyhodnocovaní výsledkov úseku a vypracovávanie určených prehľadov, štatistík a reportov
▪Zodpovednosť za prevádzkovú zálohu a jej mesačné vyúčtovanie
▪Zabezpečovanie vytvorenia/zrušenia prístupových práv nových/odchádzajúcich zamestnancov úseku do všetkých systémov a všetko potrebné pre nástup/výstup nových/odchádzajúcich zamestnancov úseku
▪Plnenie ostatných úloh podľa pokynov pre rezort obchodu

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- skúsenosti na podobnej pozícií min. 1 rok
- znalosť anglického jazyka - slovom aj písmom - podmienka
- dobrá znalosť Excel, PowerPoint
- príjemné, profesionálne vystupovanie a komunikácia
- vynikajúci time-management, efektívne zatrieďovanie svojich úloh
- asertivita a iniciatíva v práci
- čestnosť, dôveryhodnosť (práca s dôvernými informáciami)
- schopnosť mať perfektný prehľad vo svojej práci ako aj termínoch nadriadeného

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

ID: 3315144  Dátum zverejnenia: 20.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou