Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna podpora
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študentom/študentkou vysokej školy, ktorý/á chce voľný čas využiť na získavanie praxe v úspešnej poisťovni na Odbore metodiky správy poistenia a platieb?
Tvojou náplňou práce bude:
• telefonovanie klientom kvôli zmene spôsobu platenia, nastavenie finančného účtu a nastavenie elektronickej korešpondencie – hovory budú nahrávané.
Tejto činnosti bude predchádzať školenie práce v prevádzkovom systéme :
• základné informácie o poistnej zmluve, inkasnom účte a platbách
• spracovanie zmien, ktoré s klientom dohodnú - zmene spôsobu platenie, nastaveniu finančného účtu a nastaveniu elektronickej korešpondencie.
Tvojou náplňou práce bude:
• telefonovanie klientom kvôli zmene spôsobu platenia, nastavenie finančného účtu a nastavenie elektronickej korešpondencie – hovory budú nahrávané.
Tejto činnosti bude predchádzať školenie práce v prevádzkovom systéme :
• základné informácie o poistnej zmluve, inkasnom účte a platbách
• spracovanie zmien, ktoré s klientom dohodnú - zmene spôsobu platenie, nastaveniu finančného účtu a nastaveniu elektronickej korešpondencie.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- možnosť odpracovať 20 hod/ týždeň
- samostatnosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa nové veci
- samostatnosť a zodpovednosť
- ochota učiť sa nové veci
Mzdové podmienky (brutto)
3€/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3237926
Dátum zverejnenia: 9.11.2017
2017-11-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3€/hod.