Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Odborný referent vymáhania regresov
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máte radi administratívnu prácu, bavia Vás čísla, štatistiky sú pre Vás skôr zábavou ako povinnosťou, máte vynikajúcu znalosť MS Excel (pokročilý až expert) a zároveň aj radi komunikujete, táto pozícia Vám dáva ideálnu príležitosť na Vašu realizáciu.
• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb
• vedenie samostatnej agendy regresných pohľadávok spoločnosti
• posudzovanie návrhov na regres
• zavádzanie predpisov regresov do interných informačných systémov
• sledovanie objektívnej a subjektívnej lehoty pohľadávok /prevencia premlčania/
• uplatňovanie regresov voči poisťovniam, fyzickým osobám a právnickým osobám
• vypracúvanie a zasielanie refundačných listov
• pravidelné upomínanie regresných pohľadávok
• komunikácia s poisťovňami, s klientmi, s ich právnymi zástupcami, advokátskymi kanceláriami a exekútorskými úradmi
• pravidelná kontrola zaplatenosti regresných pohľadávok, identifikácia platieb
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia
Možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
Pružný pracovný čas
Dni pracovného voľna naviac
Zľavy na vstupy do športových centier
Rehabilitačné a regeneračné služby
Zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
Zvýhodnené produkty VÚB banky
Ďalšie firemné teambuildingové aktivity a spoločenské podujatia
Informácie o výberovom konaní
Pozícia je obsadzovaná na dobru určitú ako zastupovanie počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- záujem o administratívnu prácu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu
- práca s MS Office - podmienka
- predošlé skúsenosti s podobnou agendou - výhoda
- vzťah k číslam, orientácia na detail
- veľmi dobrý time-manažment
- odolnosť voči stresu
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2690766
Dátum zverejnenia: 15.11.2016
2016-11-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Referent, Referent správy poistenia, Referent výberu poistného Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou