Kariéra  /  Compliance právnik

Compliance právnik

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava

Termín nástupu

01.10.2017

Druh pracovného pomeru

skrátený úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• monitoring predpisov prijatých v oblasti poisťovníctva a v oblasti ochrany spotrebiteľa,
• identifikácia a posudzovanie rizika nedodržiavania súladu so všeobecne záväznými právnymi predpismi (Compliance Risk Assessment) poisťovne, návrh a monitoring nápravných opatrení,
• komunikácia s Národnou Bankou Slovenska, Ministerstvom Financií, Úradom na ochranu osobných údajov a Protimonopolným úradom (a inými regulátormi),
• posudzovanie compliance rizík pri strategických projektoch
• monitoring obchodných operácií klientov so zameraním na odhaľovanie neobvyklých obchodných operácií,
• aktualizácia a realizácia programu činnosti v oblasti ochrany pred legalizáciou príjmov z trestnej činnosti a financovaním terorizmu (AML/CTF), posudzovanie hlásení o neobvyklých obchodných operáciách, ich evidencia a odosielanie spravodajskej jednotke finančnej polície,
• poskytovanie poradenstva v oblasti compliance,
• spolupráca pri tvorbe poistných podmienok a ich pripomienkovanie,
• prijímanie hlásení o možnom konflikte záujmov a vyhodnocovanie prípadov konfliktu záujmov,
• riešenie podnetov na praktiky a činnosti, ktoré môžu byť v rozpore s internými a externými normami,
• implementácia Skupinových predpisov (vrátane jazykových korektúr prekladov) v oblastiach zverených funkcií compliance v súlade s požiadavkami Skupinového Compliance útvaru,
• vypracúvanie a pripomienkovanie interných predpisov a posudzovanie ich súladu s platnou legislatívou a internými pravidlami správania, priebežné riešenie nedostatkov,
• poskytovanie poradenstva v oblasti ochrany osobných údajov a citlivých údajov v zmysle platných predpisov, kontrola ich dodržiavania,
• spolupráca na due dilligence procese, komunikácia s príslušnými úradmi
• výklad právnych predpisov, vypracúvanie právnych analýz, stanovísk a odporúčaní,
• revízia a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie spoločnosti z pohľadu compliance (najčastejšie z pohľadu AML/CTF a ochrany osobných údajov).

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- pružný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky

V prípade záujmu nám zasielajte životopis v slovenskom a zároveň aj anglickom jazyku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

min 1. ročná odborná prax v poisťovni, inej finančnej inštitúcii, advokátskej kancelárii, súde, EIOPA, NBS, Európskej Komisii, MF SR alebo MS SR - podmienka
anglický jazyk - pokročilá úroveň - podmienka
schopnosť pracovať samostatne a zodpovedne
zmysel pre detail a doťahovanie vecí do konca
inovatívne a konštruktívne myslenie
logické a analytické myslenie, myslenie v súvislostiach
dobré komunikačné a vyjednávacie schopnosti
proaktívny prístup
schopnosť rýchlej analýzy situácie a pohotových reakcií
ochota neustále sa učiť sa nové veci
aktívny vodič – vodičský preukaz typ B

Mzdové podmienky (brutto)

Dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 2500128  Dátum zverejnenia: 13.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou