Kariéra  /  Špecialista/ka reportingu

Špecialista/ka reportingu

Miesto práce

Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš pracovať s číslami? Vieš, čo je to súvaha, uzávierka, reporting? Poď posilniť náš tím controllingu. Tvojimi úlohami bude:

  • Príprava účtovných výkazov a poznámok,
  • Činnosti súvisiace s holdingovým kvartálnym reportingom,
  • Zostavovanie hlásení, správ a výkazov pre NBS, Slaspo, SKP, Štatistický úrad...,
  • Spolupráca s metodikmi s cieľom zabezpečiť nové/meniace sa požiadavky na výkaznictvo /IFRS a interné/.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali, ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať, môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali, alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • VŠ vzdelanie ekonomického smeru, znalosť zákonitostí podvojného účtovníctva,
  • min. 2 ročná prax v odbore,
  • výborná znalosť MS Office,
  • práca v systéme SAP výhodou,
  • aktívna znalosť anglického jazyka - minimálne úroveň B-1,
  • silné analytické myslenie, schopnosť sa rýchlo učiť zmysel pre poriadok, zodpovednosť, otvorenosť novým veciam, pozitívne naladený tímový hráč,
  • schopnosť prispôsobovať sa termínovej práci.

Mzdové podmienky (brutto)

Od 2 500 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od skúseností kandidáta, minimálne však 2500 €/brutto. A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Piňková
E-mail: poslať životopis
ID: 4827322  Dátum zverejnenia: 10.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac