Kariéra  /  Senior CRM Manager/ka

Senior CRM Manager/ka

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Koho k sebe hľadáme? 

  • hľadáme šéfa/šéfku CRM slovenskej pobočky ktorý/á zastreší dva existujúce tímy,
  • jedná sa o tímy kampaňových manažérov/iek a špecialistov/tiek na digitálne/on-line sales a tím CRM, dátových a obchodných analytikov/čiek,
  • skúseného leadra pre tím profesionálov v oblasti CRM, kampaní, dátových analytikov, digitálneho marketingu/on-line salesu,
  • skúseného manažéra/ku so schopnosťou tmeliť tím a rozvíjať podriadených po odbornej stránke,
  • inovatívneho človeka s proobchodným mindsetom,
  • budeš reportovať Head of CRM&CX za CZ/SK,
  • budeš v dennom kontaktov primárne so šéfmi distribučných kanálov.


    Zamestnanecké výhody, benefity

    • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
    • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
    • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
    • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
    • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
    • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali, ako aj zľavy u našich partnerov.
    • Ak sa chceš zlepšovať, môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali, alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
    • A veľa iného.

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské I. stupňa
    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    Čo od teba očakávame? 

    • dlhoročné skúsenosti z oblasti riadenia vzťahov s klientmi, prácou s kmeňom,
    • skúsenosti s CRM nástrojmi ako je SAS, Salesforce alebo iné, 
    • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, 
    • znalosť poisťovníctva je veľkou výhodou,
    • otvorenosť, autenticita, energia, 
    • can-do-attitude,
    • chuť byť motorom najrýchlejšie rastúcej poisťovne na slovenskom trhu.


    Mzdové podmienky (brutto)

    Od 3 500 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od skúseností kandidáta, minimálne však 3500 €/brutto. A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
    Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Monika Fojtíková
    E-mail: poslať životopis
    ID: 4823089  Dátum zverejnenia: 6.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac