Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Asistent/ka - brigáda popri VŠ
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študentom/študentkou vysokej školy a zaujímaš sa o oblasť HR? Nie sú ti cudzie pojmy, ako recruiting či implementácia? Máš rád/rada komunikáciu s ľuďmi?
Ak si na otázky odpovedal/a áno, potom neváhaj a staň sa súčasťou HR tímu, kde sa naučíš veľa nových poznatkov o fungovaní HR a posunieš sa vo svojej kariére ďalej :)
Čo bude tvojou úlohou?
- nábor nových zamestnancov od oslovenia až po nástup,
- sourcing vhodných kandidátov, selekcia profilov, pre-screeningy a plánovanie pohovorov,
- pravidelná inzercia na pracovných portáloch,
- pomoc pri organizácii vstupných školení a iných HR aktivít,
- administratívny support pre HR tím (ad hoc reporting a pod.).
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti môžeme ponúknuť? :)
- možnosť práce aj z Home office,
- flexibilnú pracovnú dobu,
- príležitosť rozvíjať sa v oblasti HR a nadobudnutie praktických skúseností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo od teba očakávame?
- predošlé pracovné skúsenosti v oblasti HR a recruitingu – sú veľkou výhodou,
- aktívnu znalosť MS Outlook, Excel, Teams,
- komunikačné a organizačné zručnosti,
- zodpovedný a proaktívny prístup k práci,
- chuť učiť sa nové veci.
Mzdové podmienky (brutto)
Od 5,5 EUR/hod.Od 5,5 Eur/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4809482
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: HR asistent, HR generalist, Office manager, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.