Kariéra  /  Asistent/ka/Odborný/á referent/ka

Asistent/ka/Odborný/á referent/ka

Miesto práce

Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

01.06.2024

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu, na úseku externého predaja hľadáme asistenta/ku, ktorý/á bude „pravou rukou“, dokonalým organizátorom a pozitívnym členom v našom tíme.

Náplň práce je rôznorodá, podľa potrieb a priorít:

  • organizácia kalendára, stretnutí,
  • príprava podkladov, prehľadov, štatistík grafov...
  • budete dôležitým komunikačným prepojením medzi šéfom, kolegami či obchodnými partnermi – telefonická i e-mailová komunikácia,
  • organizácia porady – od plánovania cez prípravu prezentácií až po vyhodnotenie zápisov z porád,
  • evidovanie dôležitých dokumentov,
  • udržiavanie poriadku vo všetkých účtenkách, cestovných príkazoch a ostatných dokumentoch.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 7,30 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá, preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali, ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať, môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali, alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, výborné komunikačné a organizačné zručnosti,
  • silný zmysel pre detail, systematickosť a logickosť postupov
  • ochota učiť sa nové veci, iniciatíva, flexibilita a asertívne vystupovanie
  • znalosť práce s PC na pokročilej užívateľskej úrovni
  • anglický jazyk minimálne na úrovni stredne-pokročilý (výhodou).

Mzdové podmienky (brutto)

Od 1 450 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa pohybovať od 1450 Eur/brutto. A to nie je všetko. K pozícií prislúchajú aj odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Piňková
E-mail: poslať životopis
ID: 4793282  Dátum zverejnenia: 26.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 450 EUR/mesiac