Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brigáda na recepcii
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho Generali kolektívu hľadáme recepčnú/ého, ktorá/ý by zabezpečil/a chod recepcie v poobedňajších hodinách (pondelok až piatok, od 15:00 do 18:00).
Tvojou úlohou bude:
- asistencia na recepcii,
- uvítanie návštev a rezervácia parkovacích miest,
- udržiavanie chodu recepcie,
- rezervácia a príprava zasadačiek na stretnutia,
- podpora pre asistentku generálneho riaditeľa.
Zamestnanecké výhody, benefity
- nenáročná práca v poobedňajších hodinách, vhodná pre študenta/ku VŠ,
- možnosť získať prax už počas štúdia na škole,
- možnosť dlhodobej spolupráce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Word - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť MS Office,
- angličtina na úrovni min. B1,
- príjemné vystupovanie,
- komunikatívnosť,
- ochota naučiť sa nové veci.
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.5 Eur/hod
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4790345
Dátum zverejnenia: 21.3.2024
2024-03-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.