Kariéra  /  Administratívny support alias získaj cenné skúsenosti už počas štúdia

Administratívny support alias získaj cenné skúsenosti už počas štúdia

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Karlova Ves, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

na dohodu (brigády)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si mladý ambiciózny človek, ktorého láka práca v administratíve? Si študentom/kou 2. alebo 3. ročníka na VŠ a chceš získať cenné skúsenosti v jednej z top poisťovní na trhu už počas štúdia? Ak si odpovedal áno, pošli nám svoje CV-čko!

Tvojou úlohou bude:

  • správa mailovej schránky,
  • práca s Excelom,
  • pridelovanie obchodných prípadov maklérov,
  • komplexná administratívna podpora, t.j. byť pravou rukou svojim kolegom a nadriadenému.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Ti môžeme v Generali ponúknuť my? :-)

  • získanie praxe v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku už počas štúdia,
  • možnosť Home Office po zaučení,
  • flexibilný pracovný čas,
  • príjemný a nápomocný kolektív,
  • účasť na firemných akciách a teambuildingoch.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Základy

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo od Teba očakávame?

  • dlhodobú spoluprácu,
  • znalosť MS Office balíka,
  • schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
  • zmysel pre detail,
  • aktívny prístup k práci,
  • samostatnosť a zodpovednosť.

Mzdové podmienky (brutto)

5,5 EUR/hod.5,5€/hodina

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Natália Piňková
E-mail: poslať životopis
ID: 4785723  Dátum zverejnenia: 15.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 5,5 EUR/hod.