Kariéra  /  Asistent/ka riaditeľa financií

Asistent/ka riaditeľa financií

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si výborný/á organizátor/ka? A vieš zároveň všetko naplánované flexibilne preplánovať?

Zachováš si chladnú hlavu aj v nečakaných situáciách?

Tak hľadáme práve Teba!

Tvojou náplňou práce bude:

  • denno-denná podpora nadriadeného a tímu financií, 
  • zodpovednosť za kalendár nadriadeného a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, zahraničných stretnutí a pod.,
  • komunikácia v anglickom jazyku pri organizovaní stretnutí, zahraničných služobných ciest,     
  • vypracovanie podkladov vo forme prezentácií, tabuliek (MS PowerPoint, Excel),
  • účasť na poradách, príprava programu, vyhotovenie zápisov z porád, kontrola úloh a termínov vyplývajúcich z porád,
  • zabezpečovanie služobných ciest,
  • telefonická a e-mailová komunikácia,
  • objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
  • zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr),
  • a iné činnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 6 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného.

Informácie o výberovom konaní

Pracovná pozícia sa obsadzuje ako zástup počas MD/RD. 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • MS Office máš v malíčku a tvorba prezentácií v PowerPointe či tvorbu tabuliek v Exceli zvládneš ľavou zadnou, 
  • znalosť SAPu na používateľskej úrovni je vítaná, 
  • skúsenosti na obdobnej pozícií sú výhodou,
  • máš efektívny time-management,
  • angličtina na úrovni B1 ti nerobí problém, 
  • profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie,
  • zodpovednosť, proaktivita a organizačné zručnosti,
  • myslíš o krok vpred.

Mzdové podmienky (brutto)

1 300 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať 1300 Eur/brutto. A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Monika Fojtíková
E-mail: poslať životopis
ID: 4584021  Dátum zverejnenia: 22.5.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac