Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka riaditeľa financií
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si výborný/á organizátor/ka? A vieš zároveň všetko naplánované flexibilne preplánovať?
Zachováš si chladnú hlavu aj v nečakaných situáciách?
Tak hľadáme práve Teba!
Tvojou náplňou práce bude:
- denno-denná podpora nadriadeného a tímu financií,
- zodpovednosť za kalendár nadriadeného a detailné plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí, výjazdových porád, workshopov, eventov, zahraničných stretnutí a pod.,
- komunikácia v anglickom jazyku pri organizovaní stretnutí, zahraničných služobných ciest,
- vypracovanie podkladov vo forme prezentácií, tabuliek (MS PowerPoint, Excel),
- účasť na poradách, príprava programu, vyhotovenie zápisov z porád, kontrola úloh a termínov vyplývajúcich z porád,
- zabezpečovanie služobných ciest,
- telefonická a e-mailová komunikácia,
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr),
- a iné činnosti.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 6 € Ti gastráče platíme my.
- Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
- Pracujeme pilne a najmä flexibilne - a s home officom nemáme problém.
- Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
- Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
- Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali ako aj zľavy u našich partnerov.
- Ak sa chceš zlepšovať môžeš na sebe pracovať – prostredníctvom Akadémie Generali alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
- A veľa iného.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia sa obsadzuje ako zástup počas MD/RD.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- MS Office máš v malíčku a tvorba prezentácií v PowerPointe či tvorbu tabuliek v Exceli zvládneš ľavou zadnou,
- znalosť SAPu na používateľskej úrovni je vítaná,
- skúsenosti na obdobnej pozícií sú výhodou,
- máš efektívny time-management,
- angličtina na úrovni B1 ti nerobí problém,
- profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie,
- zodpovednosť, proaktivita a organizačné zručnosti,
- myslíš o krok vpred.
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať 1300 Eur/brutto.
A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4584021
Dátum zverejnenia: 22.5.2023
2023-05-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Back office špecialista, Office manager, Sekretárka, Steward/letuška Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac