Kariéra  /  Správca informačného systému a korešpondencie

Správca informačného systému a korešpondencie

Miesto práce

Lamačská cesta 3/A, Bratislava, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Tvojou úlohou bude:

  • správa interného poistno-technického systému(IS), zabezpečenie bezporuchového chodu IS, vrátane zadávania a testovania nových a existujúcich funkcionalít
  • riešenie chybových hlásení s externou firmou, zber a zadávanie nových požiadaviek, testovanie nových programov a úprav v IS 
  • správa výmenných priečinkov pre prenos dát medzi externými partnermi 
  • príprava pravidelných a ad hoc reportov 
  • príprava metodických pokynov a procesov  komunikácia s externými partnermi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Od radosti skáče, kto neplatí za gastráče - v hodnote 4,70 € Ti gastráče platíme my.
  • Pre tvoj relax robíme MAX - ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti ju nie len poskytneme ale Ti na ňu aj prispejeme.
  • Pracujeme pilne a najmä flexibilne -  a s home officom nemáme problém.
  • Mať voľna viac je najviac – preto Ti dáme extra 5 dní voľna naviac.
  • Máš podporu aj v časoch náporu - psychická pohoda je dôležitá preto sa môžeš pravidelne zúčastňovať rôznych stretnutí a diskusií zameraných na duševné zdravie.
  • Ako sa na poisťovňu patrí, svojich si zaopatrí - ponúkame Ti zvýhodnené produkty Generali ako aj zľavy u našich partnerov.
  • Ak sa chceš zlepšovať môžeš na sebe pracovať –  prostredníctvom Akadémie Generali alebo na rôznych školeniach a seminároch, ktoré organizujeme.
  • A veľa iného.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • MS Excel - pokročilý (kontingenčné tabuľky, vzorce)
  •  silné analytické myslenie a zmysel pre detail 
  •  skúsenosti z poisťovníctva výhodou        
  •  samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita 
  •  aktívny prístup k práci


    Mzdové podmienky (brutto)

    1 100 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1100 Eur/brutto. A to nie je všetko k pozícií prislúchajú aj polročné odmeny, ktorých výška závisí od plnenia cieľov.

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
    Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Monika Fojtíková
    E-mail: poslať životopis
    ID: 4323749  Dátum zverejnenia: 9.5.2022  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac