Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka
Miesto práce
Lamačská cesta 3/A, Bratislava
Termín nástupu
01.12.2016
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Telefonická a písomná komunikácia s klientmi prostredníctvom infolinky (podpora, poskytovanie informácií k produktov, riešenie problémov a rôznych neštandardných situácií).
• Zodpovednosť za správu, vybavovanie a prerozdeľovanie e-mailov zo všeobecnej mailovej schránky, evidencia požiadaviek klientov a partnerov poisťovne
• Administratívna podpora oddelenia – spracovávanie prijatej a odoslanej pošty, objednávanie kancelárskych potrieb, príprava podkladov k dochádzke, plánu dovoleniek atď.
• Príprava objednávok, podkladov pri pracovných cestách, zabezpečenie následného vyúčtovania záloh
• Koordinácia termínov nadriadeného
• Dohľad nad čistotou a vzhľadom pracoviska, sledovanie dochádzky (príchody a odchody) zamestnancov
• Zodpovednosť za správu, vybavovanie a prerozdeľovanie e-mailov zo všeobecnej mailovej schránky, evidencia požiadaviek klientov a partnerov poisťovne
• Administratívna podpora oddelenia – spracovávanie prijatej a odoslanej pošty, objednávanie kancelárskych potrieb, príprava podkladov k dochádzke, plánu dovoleniek atď.
• Príprava objednávok, podkladov pri pracovných cestách, zabezpečenie následného vyúčtovania záloh
• Koordinácia termínov nadriadeného
• Dohľad nad čistotou a vzhľadom pracoviska, sledovanie dochádzky (príchody a odchody) zamestnancov
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
pružný pracovný čas
dni pracovného voľna naviac
rehabilitačné a regeneračné služby
zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
zvýhodnené produkty VÚB banky
rizikové životné poistenie
možnosť vzdelávať sa a odborne rásť
pružný pracovný čas
dni pracovného voľna naviac
rehabilitačné a regeneračné služby
zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
zvýhodnené produkty VÚB banky
rizikové životné poistenie
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky zamestnankyne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• predošlé pracovné skúsenosti na podobnej pozícii – 1 rok
• anglický jazyk – mierne pokročilý (schopnosť komunikovať na dennej báze)
• samostatný a proaktívny prístup
• vysoká miera flexibility
• zodpovednosť, vytrvalosť a orientácia na výsledok
• komunikatívnosť, nadšenie pre prácu v tíme
• anglický jazyk – mierne pokročilý (schopnosť komunikovať na dennej báze)
• samostatný a proaktívny prístup
• vysoká miera flexibility
• zodpovednosť, vytrvalosť a orientácia na výsledok
• komunikatívnosť, nadšenie pre prácu v tíme
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2742195
Dátum zverejnenia: 29.9.2016
2016-09-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou