Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník komunikačného oddelenia - plat od 1000 € - nástup ihneď
General Consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 3 000 EUR/mesiac
1 000 - 3 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Rád by si chcel nadštandardne zarábať a nebaví ťa stereotypná práca?
- Chceš prácu, ktorá ti poskytne každý deň niečo nové a nechceš byť odkázaný na minimálnu mzdu?
- Máš rád úspech a chceš si splniť svoje sny?
- Nevieš sa rozhodnúť, kam po škole a chceš sa učiť od najlepších?
Tak čítaj ďalej, naša ponuka je to pravé pre TEBA !
Hľadáme mladého ambiciózneho a súťaživého kolegu, ktorého silnou stránkou je komunikácia.
Staň sa aj TY úspešným členom nášho tímu, v ktorom budeš rásť a plniť si svoje sny !
Vaša pracovná náplň bude:
- aktívna telefonická komunikácia s klientelou spoločnosti
- poskytovanie komplexných informácií súvisiacich so spoločnosťou
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- príjimanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- práca s interným informačným systémom spoločnosti
- spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti
Pracovná doba je od 08:30 do 17:00 (piatky je pracovná doba skrátená do 15:00).
Víkendy sú voľné!
- Chceš prácu, ktorá ti poskytne každý deň niečo nové a nechceš byť odkázaný na minimálnu mzdu?
- Máš rád úspech a chceš si splniť svoje sny?
- Nevieš sa rozhodnúť, kam po škole a chceš sa učiť od najlepších?
Tak čítaj ďalej, naša ponuka je to pravé pre TEBA !
Hľadáme mladého ambiciózneho a súťaživého kolegu, ktorého silnou stránkou je komunikácia.
Staň sa aj TY úspešným členom nášho tímu, v ktorom budeš rásť a plniť si svoje sny !
Vaša pracovná náplň bude:
- aktívna telefonická komunikácia s klientelou spoločnosti
- poskytovanie komplexných informácií súvisiacich so spoločnosťou
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- príjimanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- práca s interným informačným systémom spoločnosti
- spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov
- organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti
Pracovná doba je od 08:30 do 17:00 (piatky je pracovná doba skrátená do 15:00).
Víkendy sú voľné!
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch s výhľadom na Bratislavu
- nadštandardné finančné ohodnotenie - najvyššie v danej oblasti: 1000€ + provízie + bonusy (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami, oslavy narodenín a menín a tiež vianočný večierok, motivačné súťaže :)
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- kariérny rast - možnosť postupu na manažérsku pozíciu
- vhodné pre absolventov - všetko ťa naučíme
- náborový bonus
- stravné lístky
- prácu v stabilnej rozrastajúcej sa spoločnosti v moderných priestoroch s výhľadom na Bratislavu
- nadštandardné finančné ohodnotenie - najvyššie v danej oblasti: 1000€ + provízie + bonusy (priemerná mesačná odmena je cca. 1.700 EUR a viac)
- automat na sladkosti a na pitie na pracovisku, káva a čaj je samozrejmosťou
- práca v mladom a príjemnom kolektíve, kde si užiješ plno zábavy
- teambuildingy so super kolegami, oslavy narodenín a menín a tiež vianočný večierok, motivačné súťaže :)
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- kariérny rast - možnosť postupu na manažérsku pozíciu
- vhodné pre absolventov - všetko ťa naučíme
- náborový bonus
- stravné lístky
Informácie o výberovom konaní
Pohovory prebiehajú momentálne cez skype.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť, presnosť a dôsledný time management
- Ambicióznosť a cieľavedomosť
- Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
- Flexibilita a schopnosť zvládať stresové situácie
- Organizačné schopnosti, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
- Ambicióznosť a cieľavedomosť
- Komunikatívnosť, príjemné vystupovanie
- Flexibilita a schopnosť zvládať stresové situácie
- Organizačné schopnosti, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 3938665
Dátum zverejnenia: 29.10.2020
2020-10-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Finančný poradca, Klientský pracovník, Obchodný zástupca, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: General Consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac