Telefonický operátor - 1000 €- nástup ihneď

General Consulting s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 2 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dynamicky rozrastajú sa spoločnosť rozširuje svoj tím a hľadá kolegu na pozíciu Office assistant.

Baví ťa svet obchodu, financií a hľadáš skvelé finančné ohodnotenie?

My sme tím mladých ľudí, ktorí sú plní elánu, máme chuť pracovať a hľadáme šikovných kolegov na pozíciu telefonického operátora v Bratislave.

Vaša pracovná náplň bude:

- aktívna telefonická komunikácia s klientelou spoločnosti
- poskytovanie komplexných informácií súvisiacich so spoločnosťou
- ponuka služieb v rámci aktuálneho portfólia
- administrácia
- Príjimanie a vybavovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
- Práca s interným informačným systémom spoločnosti.
- Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
- Organizácia stretnutí s potencionálnymi klientmi - vedenie organizačného kalendára, príprava zasadacej miestnosti.
- Riešenie a zabezpečovanie ostatných požiadaviek pre komplexnú podporu tímu.

Pracovná doba je pevne stanovená na pracovné dni od 08:30 do 17:00 (piatky pravná doba skrátená do 15:00)
- voľné víkendy!

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?

- prácu v krásnych priestoroch v centre Bratislavy
- nadštandardné finančné ohodnotenie - najvyššie v danej oblasti, fixný plat 1000€ + provízie + bonusy: priemerná mesačná odmena je 1.700 EUR
- Práca v mladom a príjemnom kolektíve
- Stabilná rozrastajúca sa spoločnosť
- Pravidelný príjem
- Kariérny rast - možnosť postupu na manažérsku pozíciu
- Pravidelné meetingy
- teambuildingy so super kolegami :)
- vhodné pre absolventov
- náborový bonus
- stravné lístky
- Odmeny

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Word - Základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Samostatnosť, presnosť a dôsledný time - management.
- Komunikatívnosť a príjemné vystupovanie.
- Flexibilita, schopnosť operatívne riešiť zadané úlohy.
- Organizačné schopnosti.
- Schopnosť zvládania stresu a prioritizácie úloh.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

General Consulting s.r.o. je spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu a ponúka investičné služby v sektore kapitálového trhu. Spoločnosť sa zaoberá vyhľadávaním kontaktov potencionálnych klientov nie len v oblasti obchodu, reklamy, marketingu, ale taktiež finančných trhov. Propagujeme značky našich partnerov, vykonávame prieskum trhu a verejnej mienky a poskytujeme najlepší servis pre klientov spoločnosti.
ID: 3915591  Dátum zverejnenia: 1.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac