Manager Business Development - logistika

Späť na výpis pozícií

Táto pozícia je zaujímavou výzvou pre skúsených odborníkov, ktorí sa už dlhšiu dobu pohybujú na trhu skladovej logistiky na Slovensku, poprípade aj v regióne CEE.
Hľadáme človeka, ktorý má skúsenosti s aktívnym získavaním nových obchodných prípadov v kontraktnej logistike, ktorý vie v rámci celého obchodného procesu komunikovať s klientom o jeho predstavách, spolupracovať na technickom riešení s IT špecialistami, prípadne s ostatnými kolegami v rámci spoločnosti Geis a ktorý dovedie rokovania k úspešnému podpisu zmluvy.
Súčasťou pozície je aj spolupráca s centrálou v Nemecku pri medzinárodných logistických tendroch a pravidelné rokovania s klientami.

Pracovná pozícia v kocke

Lokalita: Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Typ úväzku: plný úväzok
Odbor: Logistika, Obchod
Mzdové podmienky (brutto): 2 200 EUR/mesiaczávislé od skúseností uchádzača
Znalosti:

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Náplňou Vašej práce bude predovšetkým:

Aktívne a úspešné získavanie nových obchodných prípadov v skladovej/kontraktnej logistike.
Komunikácia s jednotlivými vedúcimi projektov a riaditeľmi pobočiek v produkte Logistika.
Registrovanie výberových a dopytových konaní a zodpovednosť za ich spracovanie a včasné odovzdanie.
Spracovávanie dopytov zákazníkov tak v externých ako aj v rámci interných systémov.
Zabezpečovanie prípravy kalkulácií podmienok pre spoluprácu s vybranými zákazníkmi.
Zodpovednosť za splnenie stanovených akvizičných plánov a plánov spoločnosti.

Naše požiadavky na kandidátov:

  • SŠ/VŠ a doložiteľná prax v oblasti skladovej/kontraktnej logistiky
  • prezentačné a obchodné zručnosti pre rokovanie s klientmi
  • výborná znalosť trhu v logistike
  • veľmi dobrá orientácia v problematike skladových technológii, manipulačnej techniky a logistických procesov
  • užívateľská znalosť práce s MS Office, skúsenosť s WMS (SAP, a pod.) vítaná
  • komunikatívna znalosť AJ alebo NJ - pre komunikáciu s centrálou aj klientami
  • vodičský preukaz sk.B, aktívny vodič (služobné cesty v rámci SK/ČR/DE)
  • časová flexibilita

My môžeme ponúknuť:

Ponúkame :
  • profesionálne zázemie silnej a stabilnej nadnárodnej spoločnosti
  • príjemné a moderné pracovné prostredie centrály spoločnosti
  • ďalšie vzdelávanie v odbore logistiky
  • možnosť osobnej a profesijnej sebarealizácie vďaka pestrej náplni práce
Ďalej ponúkame:
  • notebook, mobilný telefón
  • služobný automobil (kategória Škoda Octavia Combi) aj na súkromné účely
  • kancelária pre výkon práce: Zvolen alebo Triblavina
  • možnosť sebarealizácie v zaujímavej a zodpovednej práci
  • vzdelávací firemný program
  • jazykové kurzy
  • teambuildingové aktivity
  • možnosť zapojenia do programu Multisport

Nástup

dohodou

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michal Ciprich, MSc.
Tel.: +421455552097
E-mail: poslať životopis

Mám záujem o túto pozíciu Späť na výpis pozícií
ID: 4361062  Dátum zverejnenia: 15.11.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac