Obchodný/á manažér/ka - pobočka Trenčín

Späť na výpis pozícií

Sme súčasťou nadnárodnej logistickej skupiny Geis so sídlom v nemeckom Bad Neustadtu. V Slovenskej republike pôsobíme už od roku 2006 a patríme medzi najväčších poskytovateľov komplexných prepravných a logistických služieb.

Baví Vás obchod? Máte radi výzvy? Chcete sa rozvíjať a rásť?

Z dôvodov rozširovania obchodného tímu hľadáme aktívneho a pozitívneho človeka na pozíciu samostatného obchodníka B2B pre Trenčiansky kraj.

Pracovná pozícia v kocke

Lokalita: Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Typ úväzku: plný úväzok
Odbor: Logistika, Obchod
Mzdové podmienky (brutto): 1 100 EUR/mesiacZáklad od 1100 Eur/mesiac (výsledná suma závisí od skúseností uchádzača) + zhora neohraničená objektívne počítaná pohyblivá zložka, ktorá závisí od výsledkov Vašej práce
Znalosti:

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy

Náplňou Vašej práce bude predovšetkým:

  • Vykonávanie akvizičnej obchodnej činnosti v preprave s potenciálnymi zákazníkmi v zverenom regióne,
  • Zodpovedanie za plnenie mesačných plánov zvereného regiónu,
  • Zodpovedanie za starostlivosť o zverených zákazníkov v danom regióne,
  • Pripravovanie cenových ponúk a dohadovanie podmienok spolupráce s potenciálnymi a existujúcimi zákazníkmi,
  • Vykonávanie obchodnej činnosti v súlade s potrebami príslušnej prevádzky,
  • Zabezpečovanie a vykonávanie administratívnych úloh súvisiacich s výkonom práce.

Naše požiadavky na kandidátov:

  • Prax na pozícii obchodný zástupca minimálne 2 roky
  • Výborné komunikačné schopnosti, obchodné a predajné zručnosti
  • Orientácia na výsledky a zákazníka
  • Odolnosť voči stresu
  • Flexibilita, samostatnosť a svedomitosť
  • Trestná bezúhonnosť

My môžeme ponúknuť:

  • Zázemie silnej, prosperujúcej nadnárodnej spoločnosti patriacej k lídrom na slovenskom trhu,
  • Možnosť sebarealizácie v zaujímavej a zodpovednej práci,
  • Príjemné pracovné prostredie
  • Motivačné platové ohodnotenie (fixný plat + pohyblivá čiastka bez stropu)
  • K dispozícii pomoc s administratívnymi činnosťami v súčinnosti s asistentkou obchodu
  • Vzdelávací firemný program (školenie obchodných zručností atď.)
  • Jazykové kurzy
  • Služobný automobil škoda Octavia aj na súkromné použitie,
  • Mobilný telefón, notebook
  • Teambuildingové aktivity
  • Možnosť zapojenia do programu Multisport

Nástup

Ihneď

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti s profesijným životopisom zasielajte mailom na uvedenú kontaktú adresu.

V životopise prosím uviesť aktuálne telefónne číslo a pobočku pre ktorú máte záujem pracovať.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Michal Ciprich, MSc.
Tel.: +421455552097
E-mail: poslať životopis

Mám záujem o túto pozíciu Späť na výpis pozícií
ID: 4013879  Dátum zverejnenia: 25.2.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac