Admin v logistike

Miesto práce
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Podtitul

Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty na to?

Vaše úlohy
  • spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
  • budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
  • potom sa podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok - tu intenzívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
  • počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
  • pracuješ v tíme s ďalšími kolegami a kolegyňami
  • všetci budete časom ovládať všetky aktivity, aby ste sa mohli navzájom zastúpiť
  • spolupráca s kolegami zo skladu, z oddelenia transportu, a tiež inými oddeleniami
  • intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
Váš profil
  • hľadáme optimálne niekoho, kto už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie ho nevyplašia
  • do tímu sa nám bude hodiť aktívna a dynamická povaha, veselá a zodpovedná osoba, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
  • pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých ťa zaučíme, ale určite kopec možností systému objavíš tým, že ho budeš aktívne používať
  • vyhivuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
  • vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
  • máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
Naša ponuka
  • ​​​​​​stabilné pracovné miesto v nadnárodnej spoločnosti
  • práca v mladom a dynamickom kolektíve
  • samostatná a zodpovedná práca
  • rôznorodé možnosti vzdelávania v pracovnej dobe
  • možnosť kariérneho rastu
  • mzda vždy do 15.dňa v mesiaci na vašom účte
  • 13. plat
  • podporujeme pitný režim
  • bonus za odporučenie nového zamestnanca
  • bonus pri významných životných udalostiach
  • spoločenské akcie: grilovačka, vianočný večierok, spoločné raňajky
  • starostlivosť o zdravie: Deň zdravia, športové podujatia
  • možnosť využívať Multisport kartu
  • férové ohodnotenie v závislosti od skúseností a kvalifikácie od 1300 Eur mesačne

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Mária Melišová
E-mail: poslať životopis
ID: 4593046  Dátum zverejnenia: 2.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.