Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky


Admin v logistike
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podtitul
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty na to?
Vaše úlohy- spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
- budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
- potom sa podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok - tu intenzívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
- počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
- pracuješ v tíme s ďalšími kolegami a kolegyňami
- všetci budete časom ovládať všetky aktivity, aby ste sa mohli navzájom zastúpiť
- spolupráca s kolegami zo skladu, z oddelenia transportu, a tiež inými oddeleniami
- intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
- hľadáme optimálne niekoho, kto už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie ho nevyplašia
- do tímu sa nám bude hodiť aktívna a dynamická povaha, veselá a zodpovedná osoba, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
- pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých ťa zaučíme, ale určite kopec možností systému objavíš tým, že ho budeš aktívne používať
- vyhivuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
- vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
- máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
- stabilné pracovné miesto v nadnárodnej spoločnosti
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- samostatná a zodpovedná práca
- rôznorodé možnosti vzdelávania v pracovnej dobe
- možnosť kariérneho rastu
- mzda vždy do 15.dňa v mesiaci na vašom účte
- 13. plat
- podporujeme pitný režim
- bonus za odporučenie nového zamestnanca
- bonus pri významných životných udalostiach
- spoločenské akcie: grilovačka, vianočný večierok, spoločné raňajky
- starostlivosť o zdravie: Deň zdravia, športové podujatia
- možnosť využívať Multisport kartu
- férové ohodnotenie v závislosti od skúseností a kvalifikácie od 1300 Eur mesačne
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4593046
Dátum zverejnenia: 2.6.2023
2023-06-02
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: GEBRÜDER WEISS, s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.