Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Admin v logistike
Miesto práce
Senec
Senec
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2023-01-01
2023-01-01
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiac
1 100 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podtitul
Starostlivosť o kľúčového zákazníka, spolupráca so skladom, organizácia, plánovanie a trochu administratívy - čo Ty nato?
Vaše úlohy- spoločne s kolegami sa staráš o perfektný priebeh spolupráce s naším medzinárodným zákazníkom
- budeš sledovať cestu tovaru od dodávateľov do nášho skladu - staráš sa o systémový príjem a zaskladnenie
- podieľaš na výdaji - príprave tovaru na expedíciu podľa objednávok – aktívne spolupracuješ s vedúcimi zmeny priamo v sklade
- počas výdaja robíš aj kontrolné aktivity - čím kvalitnejšie od nás tovar odíde, tým menej práce budete mať v tíme s reklamáciami
- pracuješ v tíme s ďalšími kolegami – nutná zastupiteľnosť
- denná spolupráca so kolegami zo skladu, z oddelenia trasportu a tiež s inými oddeleniami
- intenzívna komunikácia v angličtine alebo nemčine so zákazníkom
- hľadáme optimálne kandidáta, ktorý už pracoval v skladovej logistike a výrazy ako príjem, výdaj, inventúra či reklamácie sú mu známe
- do tímu privítame aktívnu, dynamickú, veselú a zodpovednú osobu, ktorej dáva zmysel pracovať v logistike
- pracuje sa v rôznych programoch, do ktorých je zaučenie samozrejmosťou, určite možnosti systému objavíš aj tým, že ho budeš aktívne používať
- vyhovuje ti komunikácia so zákazníkmi mailom aj telefonicky
- vieš sa pre úlohy zapáliť, pracuješ zodpovedne a si tímový hráč
- máš stredoškolské vzdelanie, skúsenosti z podobnej pozície, hovoríš anglicky alebo nemecky
- možnosť uplatniť komunikačné schopnosti a možnosť realizovať sa
- práca v tíme, ale aj možnosť sa individuálne prejaviť
- príjemné pracovisko a fajn kolegovia
- permanentné online vzdelávanie
- ohodnotenie závisí od skúseností a seniority kandidáta (minimálne od 1100€ mesačne + ročný bonus vo výške jedného fixného brutto platu)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Gebrüder Weiss je najstaršou rakúskou prepravnou spoločnosťou s viac ako 500 ročnou tradíciou. Spoločnosť sa neustále rozvíja, rozširuje produktové portfólio, spolupracuje so zákazníkmi zvučných mien. Vďaka tomu vytvárame aj pracovné príležitosti s rôznymi stupňami kvalifikácie a rôznorodým zameraním. Gebrüder Weiss je rodinná firma s príjemnou atmosférou, možnosťami vzdelávania a rastu doma aj v zahraničí. Na Slovensku pôsobíme od roku 1993, máme približne 150 zamestnancov, ktorí pracujú buď v našej slovenskej centrále v Senci alebo v pobočkách v Bytči, Zvolene a Prešove.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
Kontakt
ID: 4481779
Dátum zverejnenia: 5.12.2022
2022-12-05
lokalita: Senec Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Expedient, Koordinátor, Logistik Spoločnosť: GEBRÜDER WEISS, s r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac