IT Recruiter/Jr. HR Generalist
gd - Team, a.s.
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Láka Ťa svet HR? Máš blízko k administratíve a zároveň rád/rada komunikuješ s ľuďmi? Máš dobrý nos na ľudí, vieš ich hneď odhadnúť? Pokiaľ si odpovedal/a áno, tak máme pre teba skvelú príležitosť.
Práve teraz rozširujeme náš HR tím o novú posilu. Hľadáme človeka, ktorý je rád nápomocný, komunikatívny a zároveň zorganizovaný.
- vyhľadávanie potenciálnych kandidátov (LinkedIn)
- vedenie telefonických a osobných pohovorov s potenciálnymi kandidátmi v slovenskom, príp. v anglickom/nemeckom jazyku
- aktualizácia a vytváranie Job Descriptions a následné zverejňovanie na sociálnych sieťach (Facebook, LinkedIn) a našej webstránke (WordPress)
- zadávanie inzercie o nových pracovných ponukách (pracovné portály)
- HR Marketing – správa sociálnych médií
- príprava reportov v pravidelných intervaloch
- interná komunikácia s ďalšími oddeleniami (hlavne Back-office)
- poskytovanie administratívnej podpory HR oddeleniu (spravovanie interného systému uchádzačov o prácu, zhromažďovanie a spracovávanie osobných údajov interných a externých kandidátov)
- ad hoc agenda (participácia na vytváraní silnej firemnej kultúry, budovanie employer brandingu, a pod.)
Práve teraz rozširujeme náš HR tím o novú posilu. Hľadáme človeka, ktorý je rád nápomocný, komunikatívny a zároveň zorganizovaný.
- vyhľadávanie potenciálnych kandidátov (LinkedIn)
- vedenie telefonických a osobných pohovorov s potenciálnymi kandidátmi v slovenskom, príp. v anglickom/nemeckom jazyku
- aktualizácia a vytváranie Job Descriptions a následné zverejňovanie na sociálnych sieťach (Facebook, LinkedIn) a našej webstránke (WordPress)
- zadávanie inzercie o nových pracovných ponukách (pracovné portály)
- HR Marketing – správa sociálnych médií
- príprava reportov v pravidelných intervaloch
- interná komunikácia s ďalšími oddeleniami (hlavne Back-office)
- poskytovanie administratívnej podpory HR oddeleniu (spravovanie interného systému uchádzačov o prácu, zhromažďovanie a spracovávanie osobných údajov interných a externých kandidátov)
- ad hoc agenda (participácia na vytváraní silnej firemnej kultúry, budovanie employer brandingu, a pod.)
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na atraktívnych medzinárodných i lokálnych projektoch
- interné a externé vzdelávanie v oblasti SAP (certifikáty, školenia)
- možnosť home-office
- služobný telefón
- služobný notebook
- využívanie anglického a nemeckého jazyka
- podpora vzdelávania v nemeckom jazyku (kurzy NJ, AJ)
- multisport karta
- príjemný profesionálny kolektív s jednoduchou organizačnou štruktúrou
- dbanie na work-life balance
- pravidelné teambuildingové aktivity v zahraničí a na Slovensku
- interné a externé vzdelávanie v oblasti SAP (certifikáty, školenia)
- možnosť home-office
- služobný telefón
- služobný notebook
- využívanie anglického a nemeckého jazyka
- podpora vzdelávania v nemeckom jazyku (kurzy NJ, AJ)
- multisport karta
- príjemný profesionálny kolektív s jednoduchou organizačnou štruktúrou
- dbanie na work-life balance
- pravidelné teambuildingové aktivity v zahraničí a na Slovensku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti v HR oblasti min. 3 roky
- vzdelanie v oblasti HR, príp. v podobných odboroch (napr. psychológia) výhodou
- anglický jazyk – pokročilý (B2), Nemecký jazyk – stredne pokročilý (B1)
- samostatnosť
- proaktívny a zodpovedný prístup
- tímovosť
- schopnosť prioritizovať a radosť z dosahovania výsledkov
- organizačný talent
- záujem o nové technológie
- vzdelanie v oblasti HR, príp. v podobných odboroch (napr. psychológia) výhodou
- anglický jazyk – pokročilý (B2), Nemecký jazyk – stredne pokročilý (B1)
- samostatnosť
- proaktívny a zodpovedný prístup
- tímovosť
- schopnosť prioritizovať a radosť z dosahovania výsledkov
- organizačný talent
- záujem o nové technológie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť gd-Team bola založená v roku 2005. Patrí k renomovaným poskytovateľom IT služieb v strednej a západnej Európe so zameraním na nemecky hovoriace trhy. Jej kľúčovými činnosťami sú poskytovanie konzultácií a poradenských služieb v oblasti SAP riešení, predovšetkým v segmentoch sieťových odvetví, priemyslu, služieb a verejného sektora. Ako dynamicky rozvíjajúca sa firma z Pezinka vyniká stabilným a vysokokvalifikovaným tímom odborníkov. Silnou konkurenčnou výhodou je jazyková zdatnosť a geografická dostupnosť konzultantov v rámci strednej Európy a okolitých trhov. Spoločnosť gd-Team kontinuálne investuje prostriedky do inovácií a vzdelávania svojich pracovníkov. Disponuje oficiálnym servisným strediskom SAP Partner Center of Expertise (PCoE) a v júli 2019 sa stal certifikovaným SAP PCoE VAR zlatým partnerom.
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
O zaujímavostiach zo života firmy a jej zamestnancov sa dozviete na našej Facebook stránke: https://www.facebook.com/gdteamslovakia
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4007963
Dátum zverejnenia: 8.1.2021
2021-01-08
Lokalita: Pezinok Pozícia: HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: gd - Team, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac