Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personálny referent
GAS product & services a.s.
Miesto práce
Mierová 2149/202, Bratislava
Mierová 2149/202, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2021
01.08.2021
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacje základná zložka mzdy mesačne brutto + pohyblivá zložka mzdy vo výške od 100,00 €/mesačne brutto . Finálna výška mzdového ohodnotenia závisí od skúseností a seniority kandidáta a bude predmetom jednania na osobnom pohovore
1 000 EUR/mesiacje základná zložka mzdy mesačne brutto + pohyblivá zložka mzdy vo výške od 100,00 €/mesačne brutto . Finálna výška mzdového ohodnotenia závisí od skúseností a seniority kandidáta a bude predmetom jednania na osobnom pohovore
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme na HR oddelenie šikovnú, príjemnú, zodpovednú a skúsenú osobu, ktorá už vie, čo práca s ľuďmi a pre ľudí obnáša, nebojí sa žiadnych výziev, dokáže efektívne komunikovať s rôznymi typmi osobností, dobre zvláda stresové situácie a dokáže rýchlo reagovať na vzniknutý problém.
- činnosti súvisiace so vznikom, zmenou a skončením PP/PPV (personálna agenda cca do 300 zamestnancov)
- príprava podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, vyúčtovanie CN, dovolenky, PNky....)
- evidencia a archiváciu personálnych dokumentov
- evidencia nadčasovej práce
- evidencia lekárskych prehliadok
- poskytovanie poradenstva zamestnancom v oblasti Zákonníka práce
- spracovanie agendy súvisiacej so stravovaním zamestnancov (objednávanie stravných lístkov, ich distribúcia zamestnancom)
- agenda súvisiaca s OOPP a s pracovnými odevmi
- činnosti súvisiace so vznikom, zmenou a skončením PP/PPV (personálna agenda cca do 300 zamestnancov)
- príprava podkladov pre mzdové oddelenie (dochádzka, vyúčtovanie CN, dovolenky, PNky....)
- evidencia a archiváciu personálnych dokumentov
- evidencia nadčasovej práce
- evidencia lekárskych prehliadok
- poskytovanie poradenstva zamestnancom v oblasti Zákonníka práce
- spracovanie agendy súvisiacej so stravovaním zamestnancov (objednávanie stravných lístkov, ich distribúcia zamestnancom)
- agenda súvisiaca s OOPP a s pracovnými odevmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- podpora zo strany zamestnávateľa v osobnostnom rozvoji
- možnosť vzdelávať sa a odborne ďalej rásť (kurzy a školenia)
- motivačný systém odmeňovania
- príjemné pracovné prostredie so zázemím pre intenzívnu a efektívnu prácu
- perspektíva dlhodobej spolupráce v dynamicky sa rozvíjajúcej slovenskej spoločnosti
- ponúkame a aj očakávame korektný prístup za jasne dohodnutých podmienok
- vytvárame inšpiratívne prostredie, ktoré je otvorené novým a odvážnym nápadom
- stravné lístky s príspevkom od zamestnávateľa nad rámec zákona
- jednorázové darčekové poukážky pri príležitosti životného jubilea, pri narodení dieťaťa, pri uzatvorení manželstva
- dodatková dovolenka nad rámec zákona
- vianočný balíček
- flexibilný pracovný čas
- možnosť vzdelávať sa a odborne ďalej rásť (kurzy a školenia)
- motivačný systém odmeňovania
- príjemné pracovné prostredie so zázemím pre intenzívnu a efektívnu prácu
- perspektíva dlhodobej spolupráce v dynamicky sa rozvíjajúcej slovenskej spoločnosti
- ponúkame a aj očakávame korektný prístup za jasne dohodnutých podmienok
- vytvárame inšpiratívne prostredie, ktoré je otvorené novým a odvážnym nápadom
- stravné lístky s príspevkom od zamestnávateľa nad rámec zákona
- jednorázové darčekové poukážky pri príležitosti životného jubilea, pri narodení dieťaťa, pri uzatvorení manželstva
- dodatková dovolenka nad rámec zákona
- vianočný balíček
- flexibilný pracovný čas
Informácie o výberovom konaní
Všetkým uchádzačom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. V prípade záujmu o danú pracovnú pozíciu pošlite nám prosím Váš profesijný životopis v slovenskom jazyku.
INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV PRE UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov:
Spoločnosť spracúva Vaše osobné údaje zákonným spôsobom pre účely vykonávania činností súvisiacich s predzmluvným vzťahom (výberové konania s uchádzačmi o zamestnanie) na základe Článku 6, ods. 1, písmeno b) Nariadenia GDPR a využíva čo najmenší rozsah Vašich osobných údajov pre účely overenia Vášho záujmu o zamestnanie.. Poskytnutie osobných údajov v požadovanom rozsahu je povinnosťou dotknutej osoby pre účasť na výberovom konaní a pre naplnenie predzmluvných a zmluvných vzťahov.
Vaše osobné údaje sú uložené po dobu nevyhnutne nutnú k zaisteniu práv a povinností vyplývajúcich z pracovnoprávneho vzťahu a predzmluvných vzťahov a zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Vaše osobné údaje sa ukladajú po dobu trvania výberového konania a obsadenia inzerovanej pozície. Osobné údaje tých uchádzačov o zamestnanie, ktorí vo výberovom konaní neuspeli, budú po ukončení výberového konania zlikvidované.
INFORMÁCIE O SPRACÚVANÍ OSOBNÝCH ÚDAJOV PRE UCHÁDZAČOV O ZAMESTNANIE v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov:
Spoločnosť spracúva Vaše osobné údaje zákonným spôsobom pre účely vykonávania činností súvisiacich s predzmluvným vzťahom (výberové konania s uchádzačmi o zamestnanie) na základe Článku 6, ods. 1, písmeno b) Nariadenia GDPR a využíva čo najmenší rozsah Vašich osobných údajov pre účely overenia Vášho záujmu o zamestnanie.. Poskytnutie osobných údajov v požadovanom rozsahu je povinnosťou dotknutej osoby pre účasť na výberovom konaní a pre naplnenie predzmluvných a zmluvných vzťahov.
Vaše osobné údaje sú uložené po dobu nevyhnutne nutnú k zaisteniu práv a povinností vyplývajúcich z pracovnoprávneho vzťahu a predzmluvných vzťahov a zo všeobecne záväzných právnych predpisov. Vaše osobné údaje sa ukladajú po dobu trvania výberového konania a obsadenia inzerovanej pozície. Osobné údaje tých uchádzačov o zamestnanie, ktorí vo výberovom konaní neuspeli, budú po ukončení výberového konania zlikvidované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
všeobecné, výhodou je zameranie na oblasť ľudských zdrojov
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
podmienkou sú preukázateľné skúsenosti na personálnom oddelení na obdobnej pozícii
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre obsadzovanú pozíciu je vhodným uchádzačom ten, kto
• zvláda time manažment a má výborné verbálne i písomné zručnosti
• je schopný samostatne pracovať a má rýchlu adaptáciu na nové prostredie, je diskrétny a dokáže si stanoviť pracovné priority
• dobre a orientuje v oblasti personálnych procesov (podmienkou je výborná znalosť Zákonníka práce, veľkou výhodou je znalosť spracovávania miezd
• má aktívny prístup k práci, je tímový hráč
• je kreatívny a flexibilný, lojálny a bezúhonný
• má orientáciu na detail, v práci je precízny a dôsledný
• je zameraný na výsledky
• je vytrvalý a odolný voči stresu
• má zvládnutý multitasking a doťahujete veci do úspešného konca
• bude dobrou náladou prispievať k celkovej atmosfére oddelenia
• zvláda time manažment a má výborné verbálne i písomné zručnosti
• je schopný samostatne pracovať a má rýchlu adaptáciu na nové prostredie, je diskrétny a dokáže si stanoviť pracovné priority
• dobre a orientuje v oblasti personálnych procesov (podmienkou je výborná znalosť Zákonníka práce, veľkou výhodou je znalosť spracovávania miezd
• má aktívny prístup k práci, je tímový hráč
• je kreatívny a flexibilný, lojálny a bezúhonný
• má orientáciu na detail, v práci je precízny a dôsledný
• je zameraný na výsledky
• je vytrvalý a odolný voči stresu
• má zvládnutý multitasking a doťahujete veci do úspešného konca
• bude dobrou náladou prispievať k celkovej atmosfére oddelenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť obchoduje s pohonnými hmotami a prevádzkuje sieť čerpacích staníc na Slovensku. Našim cieľom je poskytovať najlepšiu alternatívu v predaji PHM na Slovensku. Vyznačujeme sa kvalitou obsluhy. V rámci skupiny GAS zamestnávame do 300 ľudí.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 3864701
Dátum zverejnenia: 24.6.2021
2021-06-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Personalista, Recepčná Spoločnosť: GAS product & services a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac