Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
L1 Podpora zákazníkov / Zákaznícke centrum
GAMO a.s.
Miesto práce
Kyjevské námestie 6, 974 04 Banská Bystrica
Kyjevské námestie 6, 974 04 Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
600 € + ďalšie odmeny
600 € + ďalšie odmeny
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavnou náplňou pracovnej pozície je poskytovanie technickej podpory zákazníkovi týkajúceho sa informačného systému. Prevažne sa jedná o podporu väčších zákazníkov, kde komunikácia prebieha výlučne s oprávnenými osobami (nie koncovým používateľom). Úlohou pracovníka L1 podpora zákazníkov je najmä riešenie rutinných záležitosti, ktoré sa zväčša opakujú a pri zložitejších problémoch sa to prideľuje na riešenie špecialistom.
Sleduje a vyhodnocuje stav zákazníckych systémov prostredníctvom zavedených monitorovacích nástrojov
Poskytuje podporu zákazníkom prostredníctvom vzdialeného prístupu a telefonického hovoru
Eviduje, sleduje a eskaluje zákaznícke požiadavky prostredníctvom zavedených firemných nástrojov
Koordinuje a riadi výkon servisných činností podľa dohodnutých postupov
Registruje servisné požiadavky a zaznamenáva zmeny ich stavu
Sleduje spoločné mailové schránky a spracúva prichádzajúce zákaznícke požiadavky
Udržiava a napĺňa zavedené znalostné databázy
Sleduje, vyhodnocuje a podieľa sa na zlepšovaní činností vykonávaných v rámci úseku
Podieľa sa na tvorbe a zavedení nových produktov a služieb
Dodržiava časový harmonogram projektov podľa inštrukcií a platných plánov
Práca na zmeny
Sleduje a vyhodnocuje stav zákazníckych systémov prostredníctvom zavedených monitorovacích nástrojov
Poskytuje podporu zákazníkom prostredníctvom vzdialeného prístupu a telefonického hovoru
Eviduje, sleduje a eskaluje zákaznícke požiadavky prostredníctvom zavedených firemných nástrojov
Koordinuje a riadi výkon servisných činností podľa dohodnutých postupov
Registruje servisné požiadavky a zaznamenáva zmeny ich stavu
Sleduje spoločné mailové schránky a spracúva prichádzajúce zákaznícke požiadavky
Udržiava a napĺňa zavedené znalostné databázy
Sleduje, vyhodnocuje a podieľa sa na zlepšovaní činností vykonávaných v rámci úseku
Podieľa sa na tvorbe a zavedení nových produktov a služieb
Dodržiava časový harmonogram projektov podľa inštrukcií a platných plánov
Práca na zmeny
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť získania stabilného zamestnania v prosperujúcej spoločnosti pôsobiacej v oblasti IT. Mladý, dynamický kolektív, odborný rast.
Informácie o výberovom konaní
Hlavnou náplňou pracovnej pozície je poskytovanie technickej podpory zákazníkovi týkajúceho sa informačného systému. Prevažne sa jedná o podporu väčších zákazníkov, kde komunikácia prebieha výlučne s oprávnenými osobami (nie koncovým používateľom). Úlohou pracovníka L1 podpora zákazníkov je najmä riešenie rutinných záležitosti, ktoré sa zväčša opakujú a pri zložitejších problémoch sa to prideľuje na riešenie špecialistom.
V prípade, že Vás pozícia zaujala pošlite svoj profesijný životopis spolu s motivačným listom na emailovú adresu uvedenú v kontakte.
Ďakujeme za Váš záujem!
V prípade, že Vás pozícia zaujala pošlite svoj profesijný životopis spolu s motivačným listom na emailovú adresu uvedenú v kontakte.
Ďakujeme za Váš záujem!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
technické myslenie
orientácia v oblasti HW - pracovných staníc, notebookov, periférií výhodou
znalosť a skúsenosti s SW v oblasti klientských OS, antivírových produktov a kancelárskych aplikácií výhodou
zvládanie telefonickej komunikácie,
komunikatívnosť, prozákaznícky prístup, analytické myslenie, flexibilita, dôslednosť
ochota učiť sa nové veci
orientácia v oblasti HW - pracovných staníc, notebookov, periférií výhodou
znalosť a skúsenosti s SW v oblasti klientských OS, antivírových produktov a kancelárskych aplikácií výhodou
zvládanie telefonickej komunikácie,
komunikatívnosť, prozákaznícky prístup, analytické myslenie, flexibilita, dôslednosť
ochota učiť sa nové veci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Keď v roku 1991 niekoľko nadšencov prišlo s revolučným nápadom venovať sa svetu počítačov ešte netušili, že práve začali písať históriu jednej z úspešných IT spoločností na Slovensku.
Dnes má GAMO vybudované vlastné cloudové centrum a disponuje kompetenciami, ktoré mu umožňujú poskytovať IT riešenia a služby na báze najmodernejších cloudových technológií. Pribudli aj nové produkty zamerané na posilnenie orientácie a poskytovanie služieb v súlade s trendmi IT trhu orientujúceho sa na cloud computing, mobilné riešenia, IoT, poskytovanie manažovaných služieb.
GAMO v súčasnosti zamestnáva cca 80 zamestnancov, spolupracuje s významnými slovenskými IT distribútormi, ako aj technologickými lídrami na svetovom trhu. Vybudovalo si stabilnú pozíciu na IT trhu a ako jedna z mála spoločností si zachovala pôvodnú slovenskú štruktúru.
V priebehu expanzie spoločnosti sme zostali verní zásadám, na ktorých sme boli založení, a zostávame nezávislí aj pri zdolávaní nových výziev.
Dnes má GAMO vybudované vlastné cloudové centrum a disponuje kompetenciami, ktoré mu umožňujú poskytovať IT riešenia a služby na báze najmodernejších cloudových technológií. Pribudli aj nové produkty zamerané na posilnenie orientácie a poskytovanie služieb v súlade s trendmi IT trhu orientujúceho sa na cloud computing, mobilné riešenia, IoT, poskytovanie manažovaných služieb.
GAMO v súčasnosti zamestnáva cca 80 zamestnancov, spolupracuje s významnými slovenskými IT distribútormi, ako aj technologickými lídrami na svetovom trhu. Vybudovalo si stabilnú pozíciu na IT trhu a ako jedna z mála spoločností si zachovala pôvodnú slovenskú štruktúru.
V priebehu expanzie spoločnosti sme zostali verní zásadám, na ktorých sme boli založení, a zostávame nezávislí aj pri zdolávaní nových výziev.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2583783
Dátum zverejnenia: 8.1.2019
2019-01-08
lokalita: okres Banská Bystrica Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: GAMO a.s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 600 € + ďalšie odmeny