Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ úseku marketingu a komunikácie
Galéria mesta Bratislavy
Miesto práce
Galéria mesta Bratislavy, Františkánske námestie, Staré Mesto
Galéria mesta Bratislavy, Františkánske námestie, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacV súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z . o odmeňovaní vo verejnom záujme v závislosti od dĺžky praxe, minimálne PT 9: od 1300 Eur. Funkčný plat bude zodpovedať plneniu predpísaných kvalifikačných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača/uchádzačky.
1 300 EUR/mesiacV súlade so zákonom č. 553/2003 Z. z . o odmeňovaní vo verejnom záujme v závislosti od dĺžky praxe, minimálne PT 9: od 1300 Eur. Funkčný plat bude zodpovedať plneniu predpísaných kvalifikačných a odborných predpokladov vrátane skutočnej praxe uchádzača/uchádzačky.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
– riadenie úseku marketingu a komunikácie;
– tvorba a implementácia marketingovej a komunikačnej stratégie v súlade s novou koncepciou rozvoja GMB (vymedzenie cieľov, stanovenie hodnotiaceho mechanizmu, tvorba metodík zberu dát a pod.);
– tvorba atraktívnej značky GMB a pozitívneho imidžu inštitúcie;
– tvorba marketingových vzťahov s odbornou a širokou verejnosťou;
– budovanie vzťahu s domácimi a zahraničnými médiami a uzatváranie mediálnych partnerstiev;
– budovanie vzťahu so súkromným sektorom (sponzori, partneri a pod.);
– monitoring mediálnych ohlasov a spracovanie mediálnych analýz;
– aktívna účasť na kreatívnom riešení mediálnych kampaní a implementácia trendov online marketingu;
– aktívna účasť na tvorbe výstavného plánu, programovej dramaturgie a dramaturgie vzdelávacích programov;
– tvorba rozpočtu zvereného úseku.
– tvorba a implementácia marketingovej a komunikačnej stratégie v súlade s novou koncepciou rozvoja GMB (vymedzenie cieľov, stanovenie hodnotiaceho mechanizmu, tvorba metodík zberu dát a pod.);
– tvorba atraktívnej značky GMB a pozitívneho imidžu inštitúcie;
– tvorba marketingových vzťahov s odbornou a širokou verejnosťou;
– budovanie vzťahu s domácimi a zahraničnými médiami a uzatváranie mediálnych partnerstiev;
– budovanie vzťahu so súkromným sektorom (sponzori, partneri a pod.);
– monitoring mediálnych ohlasov a spracovanie mediálnych analýz;
– aktívna účasť na kreatívnom riešení mediálnych kampaní a implementácia trendov online marketingu;
– aktívna účasť na tvorbe výstavného plánu, programovej dramaturgie a dramaturgie vzdelávacích programov;
– tvorba rozpočtu zvereného úseku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Hlavný pracovný pomer. Pracovná doba 37,5 hodiny týždenne. GMB na základe kolektívnej zmluvy uplatňuje pružný pracovný čas (základný pracovný čas je od 9.00 h – 14.00 h). Základná výmera dovolenky je 5 týždňov.
Ďalšie pracovné benefity:
– korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa;
– možnosť ďalšieho odborného vzdelávania;
– príspevok zamestnávateľa na stravné lístky;
– práca v atraktívnych, historických priestoroch v centre mesta.
Ďalšie pracovné benefity:
– korektný a profesionálny prístup zo strany zamestnávateľa;
– možnosť ďalšieho odborného vzdelávania;
– príspevok zamestnávateľa na stravné lístky;
– práca v atraktívnych, historických priestoroch v centre mesta.
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 30.11. 2020 . Uchádzačov/uchádzačky bude posudzovať interná komisia organizácie.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – motivačný list;
2. Štruktúrovaný životopis;
3. Zoznam a krátky popis troch realizovaných komunikačných kampaní (max. 2 NS);
4. Sken dokladu o dosiahnutom vzdelaní;
5. Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Uchádzač/uchádzačka sú povinní zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF.
Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Webová stránka organizácie: www.gmb.sk
V prípade záujmu o účasť vo výberovom konaní prosíme o zaslanie podkladov e-mailom na [email protected] do 30.11. 2020 . Uchádzačov/uchádzačky bude posudzovať interná komisia organizácie.
1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania – motivačný list;
2. Štruktúrovaný životopis;
3. Zoznam a krátky popis troch realizovaných komunikačných kampaní (max. 2 NS);
4. Sken dokladu o dosiahnutom vzdelaní;
5. Súhlas so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Uchádzač/uchádzačka sú povinní zaslať každý dokument zvlášť formou výlučne vo formáte PDF.
Prípadné otázky prosím adresujte emailom na: [email protected]
Webová stránka organizácie: www.gmb.sk
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa (marketingová komunikácia, marketingový manažment) resp. príbuzné disciplíny;
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
dobrá znalosť MS Office - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Digitálny Marketing - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Digitálny Marketing - Základy
Prax na pozícii/v oblasti
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
– všeobecný kultúrny a spoločenský rozhľad;
– aktívne aj medzinárodné kontakty v odbore;
– dobrá znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií (skúsenosť s tvorbou digitálnych obsahov je výhodou);
– nadštandardný pracovný záujem a identifikácia s inštitúciou;
Osobné spôsobilosti:
samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, časová flexibilita, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, spoľahlivosť, pamäť, sebaistota, sebaovládanie, cieľavedomosť, pozornosť, predstavivosť.
– aktívne aj medzinárodné kontakty v odbore;
– dobrá znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií (skúsenosť s tvorbou digitálnych obsahov je výhodou);
– nadštandardný pracovný záujem a identifikácia s inštitúciou;
Osobné spôsobilosti:
samostatnosť, zodpovednosť, komunikatívnosť, časová flexibilita, schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, spoľahlivosť, pamäť, sebaistota, sebaovládanie, cieľavedomosť, pozornosť, predstavivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Galéria mesta Bratislavy-prispevková organizácia
- zbierková a galerijná činnosť, realizácia výstav
- zbierková a galerijná činnosť, realizácia výstav
ID: 3998802
Dátum zverejnenia: 11.11.2020
2020-11-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Art director Spoločnosť: Galéria mesta Bratislavy
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac