Hlavný účtovník

GAJOS, s.r.o.

Miesto práce
Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
nástupný plat 1.200 € brutto, ďalšie odmeny v závislosti od kvalifikácie a skúsenosti uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- správne a komplexné vedenie účtovníctva a daňových priznaní spoločnosti
- ročná a mesačná účtovná uzávierka
- vypracovanie mesačných a ročnej účtovnej závierky - výkazov ( výkaz ziskov a strát, súvaha, cash flow )
- vypracovanie štvrťročných, ročných, mesačných štatistických výkazov
- vypracovanie interných smerníc
- daňové priznanie k DPH, DPPO, iné
- vedenie a rozvoj tímu účtovníkov
- nastavenie a rozdelenie prác na účtovnom oddelení
- komunikácia s daňovým poradcom, daňovým úradom a inými štátnymi inštitúciami
- evidencia a účtovanie investičného majetku, došlých faktúr, bankových výpisov, pokladne, závierkových účtovných prípadov
- metodika účtovníctva, nastavenie účtovných schém a postupov
- aktívna spolupráca s IT na systémových riešeniach ovplyvňujúcich účtovníctvo
- aktívna spoluprácu s ostatnými oddeleniami spoločnosti
- vypracovanie finančných podkladov pre nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v dynamicky rastúcej spoločnosti
- stabilné pracovné miesto s dlhodobou perspektívou
- bohatý sociálny program

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požiadavky na inzerovanú pozíciu. Žiadosť o zamestnanie, štrukturovaný životopis a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov zasielajte na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, účtovníctvo

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Mzdové účtovníctvo - Základy

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

prax v odbore min. 5 rokov, vo vedení komplexného účtovníctva min. 2 roky

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť účtovných a daňových zákonov
- skúsenosť s informačným systémom Omega od Kros výhodou
- práca s PC
- SŠ/VŠ vzdelanie ekonomického smeru
- znalosť účtovnej a daňovej legislatívy
- zodpovednosť, samostatnosť a flexibilita
- profesionálny prístup a zodpovednosť
- zmysel pre detail
- samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme k popredným poskytovateľom komplexných služieb v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požiarnej ochrany. Na trhu pôsobíme od roku 1997. Odvtedy stále rastieme a rozširujeme portfólio našich služieb.

Komplexné služby v oblastiach bezpečnosti pri práci (BOZP), ochrany pred požiarmi (OPP) a pracovnej zdravotnej služby poskytujeme v rámci celej SR prostredníctvom našich pobočiek v Bratislave, v Banskej Bystrici, v Považskej Bystrici, v Žiline, v Ružomberku a v Košiciach a taktiež z našej centrály, ktorá sídli v Liptovskom Mikuláši.

Aby sme vyhoveli potrebám našich klientov, zastrešujeme komplexné služby – od nalepenia bezpečnostných značení až po právnu ochranu pri vyhrotení nepredvídateľných udalostí (úrazy, pokuty a pod.). Bezpečné a zdravé právne prostredie je jednou z hlavných priorít našich zákazníkov, preto im garantujeme splnenie všetkých zákonných požiadaviek.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 956468  Dátum zverejnenia: 23.1.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: nástupný plat 1.200 € brutto, ďalšie odmeny v závislosti od kvalifikácie a skúsenosti uchádzača