Vedúci predajne / manažér predaja v oblasti OOPP

GAJOS, s.r.o.

Miesto práce
Liptovský Mikuláš
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.07.2020
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 000 EUR/mesiacFixná zložka mzdy od 1 000 € v závislosti od skúseností a zručností uchádzača + motivačná variabilná zložka mzdy v závislosti od obchodných výsledkov resp. hospodárskych výsledkov oddelenia

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu (vedúceho) do nášho tímu, ktorý bude mať zodpovednosť za budovanie a rozvoj predaja tovaru v oblasti osobných ochranných pracovných prostriedkov (OOPP) a ďalšieho tovaru, ktorý súvisí s našimi službami. V spolupráci s našim novým medzinárodným obchodným partnerom, hlavným dodávateľom tovaru, sme sa rozhodli, že prerobíme našu predajňu (showroom), vytvoríme e-shop a zameriame sa aj na aktívny predaj tovaru aj v sektore B2B nielen pre našich zmluvných klientov. Tvojou úlohou bude aktívne sa podieľať na tomto veľkom projekte a zároveň mať za túto oblasť zodpovednosť.

Zodpovednosti a pracovná náplň bude pozostávať z troch častí / oblastí:

Predajňa / Showroom
• zodpovednosť za vedenie maloobchodnej predajne a za zamestnanca/ predajne
• komunikácia s dodávateľmi a objednávanie tovaru
• aktívny vlastný predaj tovaru a služieb
• sledovať, vyhodnocovať a zodpovedať za ekonomické ukazovatele predajne (plán obratov nákladov a plán výnosov)
• zodpovedať za vystavenie a správne ocenenie predávaného sortimentu
• zodpovednosť za skladový a pokladničný systém prepojený s e-shopom
• zodpovednosť za riešenie reklamácií

B2B / Veľkoobchodný predaj
• vyhľadávanie a oslovovanie potencionálnych klientov – prioritne tých klientov, s ktorými naša spoločnosť už zmluvne spolupracuje
• komunikácia s kľúčovými zákazníkmi a identifikácia príležitostí
• prezentácia produktov na osobných stretnutiach,
• bežná komunikácia so zákazníkmi a obchodnými partnermi
• vybavovanie / spracovanie a dohliadanie na bezproblémový priebeh objednávok a dodávok tovaru klientom
• zodpovednosť za riešenie reklamácií

eCommerce / e-shop
• v spolupráci s našim IT oddelením a externým dodávateľom digitálneho marketingu:
• budovať e-shop
• sledovať trendy
• nastavovať kampane a optimalizovať SEO
• zodpovedať za bezproblémový chod systému
• pripravovať newsletter a ďalšie aktivity spojené s eCommerece
• zodpovedať za riešenie reklamácií

Hľadáme dynamického kolegu/kolegyňu, ktorý má rád výzvy, a ktorý s našou podporou bude viesť projekt k úspešnému rozvoju. Spolu vymyslíme plán, pre nás všetkých, aby bolo všetko nastavené tak, ako sa na úspešný predaj B2B, B2C ale aj online patrí.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti s 23ročnou tradíciou
• Motivačná variabilná zložka mzdy
• Služobné auto aj na súkromné účely
• Notebook, telefón
• Voľnočasové aktivity (voľný vstup do Aquaparkov a Liptov Aréna)
• Priestor na realizáciu vlastných predstáv a nápadov

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme len uchádzačov spĺňajúcich požiadavky na inzerovanú pozíciu. Žiadosť o zamestnanie, štrukturovaný životopis a súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov zasielajte na [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, marketing, obchod alebo technické zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Marketing, obchod

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• skúsenosti v oblasti obchodu B2B a/alebo skúsenosti s vedením maloobchodnej predajne a/alebo skúsenosti s eCommerce projektami je podmienkou.
• samostatnosť
• výborné komunikačné a obchodné zručnosti
• dobrá znalosť práce v programoch PowerPoint, Word, Excel
• znalosti s prácou v grafických editoroch výhodou
• schopnosť práce s elektronickými systémami (skladový, pokladničný a e-shop systém)
• schopnosť nastavovať nové procesy a zlepšovať ich
• cit pre online marketing
• analytické myslenie, samostatné uvažovanie a rozhodovanie
• chuť učiť sa nové veci a rozvíjať svoju osobnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme k popredným poskytovateľom komplexných služieb v oblasti bezpečnosti práce (BOZP) a požiarnej ochrany. Na trhu pôsobíme od roku 1997. Odvtedy stále rastieme a rozširujeme portfólio našich služieb.

Komplexné služby v oblastiach bezpečnosti pri práci (BOZP), ochrany pred požiarmi (OPP) a pracovnej zdravotnej služby poskytujeme v rámci celej SR prostredníctvom našich pobočiek v Bratislave, v Banskej Bystrici, v Považskej Bystrici, v Žiline, v Ružomberku a v Košiciach a taktiež z našej centrály, ktorá sídli v Liptovskom Mikuláši.

Aby sme vyhoveli potrebám našich klientov, zastrešujeme komplexné služby – od nalepenia bezpečnostných značení až po právnu ochranu pri vyhrotení nepredvídateľných udalostí (úrazy, pokuty a pod.). Bezpečné a zdravé právne prostredie je jednou z hlavných priorít našich zákazníkov, preto im garantujeme splnenie všetkých zákonných požiadaviek.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3917735  Dátum zverejnenia: 29.5.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac