Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná kancelárie
FVE Systems, s. r. o.
Miesto práce
Plynárenská 3a, Ružinov
Plynárenská 3a, Ružinov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.5.2024
1.5.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 250 - 1 350 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy je 1.250€ + variabilná v závislosti od predchádzajúcich skúseností + osobné odmeny na základe dosiahnutého výsledku
1 250 - 1 350 EUR/mesiaczákladná zložka mzdy je 1.250€ + variabilná v závislosti od predchádzajúcich skúseností + osobné odmeny na základe dosiahnutého výsledku
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce recepčnej:
Zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti:
- Dohľad a údržba recepčnej zóny, vrátane čistoty a usporiadania.
- Zabezpečenie pravidelného servisu a údržby zariadení, ako sú telefóny, tlačiarne, počítače a iné kancelárske vybavenie.
Poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory:
- Príprava dokumentov, spracovanie korešpondencie a zabezpečenie ich distribúcie.
- Pomoc v riešení bežných administratívnych úloh pre zamestnancov a klientov.
- Správa dokumentov, evidencia štatistík, vystavovanie faktúr a kontrola úhrad:
- Evidencia všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich dokumentov.
Objednávanie a nákup spotrebného materiálu:
- Monitorovanie stavu kancelárskych potrieb a zabezpečenie objednávok, aby bolo dostatok potrebných materiálov.
- Zabezpečovanie podkladov pre správne vedenie účtovníctva:
- Príprava a poskytovanie účtovníckych podkladov pre oddelenie účtovníctva a dohľad nad pravidelným archivovaním dokumentov.
Okrem vykonávania týchto konkrétnych úloh je dôležité, aby recepčná:
Dodržiavala rutinu a zavedené postupy.
- Vyhodnocovala a zlepšovala svoje pracovné úkony.
- Prejavovala chuť k rozvoju svojich kompetencií a stále sa vzdelávala.
- Bola pripravená prispôsobiť sa prípadným zmenám v pracovnom prostredí.
- Zachovávala vysokú úroveň etiky, úprimnosti a dôvery vo vzťahu k kolegom a klientom.
- Je tiež dôležité zdôrazniť, že odmena recepčnej bude závisieť od jej výsledkov, čo môže zahŕňať efektívne plnenie právomocí, riešenie problémov a prínos k celkovej efektivite firmy.
Zabezpečenie bezproblémového chodu zverenej pracovnej oblasti:
- Dohľad a údržba recepčnej zóny, vrátane čistoty a usporiadania.
- Zabezpečenie pravidelného servisu a údržby zariadení, ako sú telefóny, tlačiarne, počítače a iné kancelárske vybavenie.
Poskytovanie asistenčných prác a administratívnej podpory:
- Príprava dokumentov, spracovanie korešpondencie a zabezpečenie ich distribúcie.
- Pomoc v riešení bežných administratívnych úloh pre zamestnancov a klientov.
- Správa dokumentov, evidencia štatistík, vystavovanie faktúr a kontrola úhrad:
- Evidencia všetkých prichádzajúcich a odchádzajúcich dokumentov.
Objednávanie a nákup spotrebného materiálu:
- Monitorovanie stavu kancelárskych potrieb a zabezpečenie objednávok, aby bolo dostatok potrebných materiálov.
- Zabezpečovanie podkladov pre správne vedenie účtovníctva:
- Príprava a poskytovanie účtovníckych podkladov pre oddelenie účtovníctva a dohľad nad pravidelným archivovaním dokumentov.
Okrem vykonávania týchto konkrétnych úloh je dôležité, aby recepčná:
Dodržiavala rutinu a zavedené postupy.
- Vyhodnocovala a zlepšovala svoje pracovné úkony.
- Prejavovala chuť k rozvoju svojich kompetencií a stále sa vzdelávala.
- Bola pripravená prispôsobiť sa prípadným zmenám v pracovnom prostredí.
- Zachovávala vysokú úroveň etiky, úprimnosti a dôvery vo vzťahu k kolegom a klientom.
- Je tiež dôležité zdôrazniť, že odmena recepčnej bude závisieť od jej výsledkov, čo môže zahŕňať efektívne plnenie právomocí, riešenie problémov a prínos k celkovej efektivite firmy.
Zamestnanecké výhody, benefity
Zamestnanecké výhody, benefity
• zázemie stabilnej, prestížnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• atraktívne pracovné cesty do zahraničia - Chorvátsko, Bosna a Hercegovina, Čierna hora, Srbsko.
• vďaka veľmi dobrým výsledkom možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, získavanie čoraz väčších kompetencií, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť
• zaujímavá pracovná pozícia - nie klasická administratívna práca
• vysoká priama podpora majiteľa vrátane vstupnej adaptácie
• permanentné vzdelávanie, osobný rozvoj, príjemné pracovné prostredie.
• zázemie stabilnej, prestížnej spoločnosti, ktorá neustále expanduje
• atraktívne pracovné cesty do zahraničia - Chorvátsko, Bosna a Hercegovina, Čierna hora, Srbsko.
• vďaka veľmi dobrým výsledkom možnosť neustáleho odborného aj osobnostného rastu, získavanie čoraz väčších kompetencií, rozširovanie pracovnej náplne a istá budúcnosť
• zaujímavá pracovná pozícia - nie klasická administratívna práca
• vysoká priama podpora majiteľa vrátane vstupnej adaptácie
• permanentné vzdelávanie, osobný rozvoj, príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Nie je to klasická sekretárska administratívna práca. Hľadáme schopnú a doteraz úspešnú osobu, ktorá už vo svojej práci dosiahla veľmi dobré
výsledky a preukázala aj schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam a daným
postupom. Na druhej strane však hľadáme osobu, ktorá je samostatná, univerzálna a
schopná postupne odbremeňovať svojho šéfa v administratívnej, organizačnej aj
komunikačnej oblasti.
Vedenie spoločnosti od Vás očakáva pomoc a podporu. Už od samotného začiatku
sa môžete sa oprieť o dobrý tím, rovnako aj ako aj svojho nadriadeného.
Ak ste typ, ktorý je ochotný preberať čoraz väčšiu zodpovednosť, veľa sa učiť a
pracovať na sebe, tak je to výzva práve pre Vás. Za predpokladu veľmi dobrých
výsledkov existuje možnosť neustáleho rozširovania právomocí.
výsledky a preukázala aj schopnosť čeliť aj čiastočne rutinným činnostiam a daným
postupom. Na druhej strane však hľadáme osobu, ktorá je samostatná, univerzálna a
schopná postupne odbremeňovať svojho šéfa v administratívnej, organizačnej aj
komunikačnej oblasti.
Vedenie spoločnosti od Vás očakáva pomoc a podporu. Už od samotného začiatku
sa môžete sa oprieť o dobrý tím, rovnako aj ako aj svojho nadriadeného.
Ak ste typ, ktorý je ochotný preberať čoraz väčšiu zodpovednosť, veľa sa učiť a
pracovať na sebe, tak je to výzva práve pre Vás. Za predpokladu veľmi dobrých
výsledkov existuje možnosť neustáleho rozširovania právomocí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosti v administratívno-organizačnej práci sú veľkou výhodou, všetko
potrebné sa naučíte
• schopnosť komunikovať s ľuďmi a organizovať
• kladný vzťah k PC
• ochota pomáhať majiteľovi spoločnosti
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie
• vhodné aj pre absolventa, avšak len v prípade, že už počas štúdia dosiahol kandidát
dobré výsledky aj v nejakej pracovnej činnosti administratívno-organizačného
charakteru
Pozícia asistenta pre nás veľmi dôležitá, výhoda je, ak máte radi poriadok. Hľadáme
schopného človeka, ktorý má chuť pracovať, má rád rutinu a chce byť súčasťou
stabilného a etického tímu. Dobrá emócia a ochota pomáhať vedeniu spoločnosti a
tímu spolupracovníkov je kľúčová. Ak ste typ, ktorý je ochotný na sebe pracovať, učiť
sa a predovšetkým pomáhať svojmu šéfovi a kolegom, tak je táto práca práve pre
Vás.
potrebné sa naučíte
• schopnosť komunikovať s ľuďmi a organizovať
• kladný vzťah k PC
• ochota pomáhať majiteľovi spoločnosti
• chuť nestále sa vzdelávať
• vysoké nasadenie
• vhodné aj pre absolventa, avšak len v prípade, že už počas štúdia dosiahol kandidát
dobré výsledky aj v nejakej pracovnej činnosti administratívno-organizačného
charakteru
Pozícia asistenta pre nás veľmi dôležitá, výhoda je, ak máte radi poriadok. Hľadáme
schopného človeka, ktorý má chuť pracovať, má rád rutinu a chce byť súčasťou
stabilného a etického tímu. Dobrá emócia a ochota pomáhať vedeniu spoločnosti a
tímu spolupracovníkov je kľúčová. Ak ste typ, ktorý je ochotný na sebe pracovať, učiť
sa a predovšetkým pomáhať svojmu šéfovi a kolegom, tak je táto práca práve pre
Vás.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Svoju pozornosť v súčasnosti zameriavame predovšetkým
na development fotovoltických a energetických projektových riešení, prioritne v Srbsku, Bosne a Hercegovine, Chorvátsku, Čiernej Hore a na Slovensku.
Sme zameraní na implementáciu fotovoltických riešení, ako aj na iné formy získavania energie z obnoviteľných zdrojov, akými sú voda a vzduch a vyhľadávame projekty s pozitívnym zásahom na životné prostredie. Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na www.fvesystems.com
na development fotovoltických a energetických projektových riešení, prioritne v Srbsku, Bosne a Hercegovine, Chorvátsku, Čiernej Hore a na Slovensku.
Sme zameraní na implementáciu fotovoltických riešení, ako aj na iné formy získavania energie z obnoviteľných zdrojov, akými sú voda a vzduch a vyhľadávame projekty s pozitívnym zásahom na životné prostredie. Viac informácií o našej spoločnosti nájdete na www.fvesystems.com
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 4798590
Dátum zverejnenia: 3.4.2024
2024-04-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Asistent, Office manager, Recepčná, Technický manažér Spoločnosť: FVE Systems, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 250 EUR/mesiac