Recepčná - Administratívna podpora

FREQUENTIS Solutions & Services s. r. o.

Miesto práce
Karadžičova 8, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.Zamestnancovi môžu byť vyplatené kvartálne/ročné odmeny v závislosti od pracovného výkonu.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. Podpora pre HR department
• spolupodieľanie sa a organizácia spoločenských aktivít (teambuildingy, firemné raňajky, nákup darčekov...)
• vypracovanie a aktualizácia dohôd o hmotnej zodpovednosti zamestancov
• evidencia BOZP školení zamestnancov
• pomoc a vybavovanie konkrétnych žiadostí zamestnancov

2. Administratívna podpora pre Finance & Controlling department
• evidencia faktúr
• scanovanie projektových faktúr
• zabezpečenie preplácania výdavkov zamestnancov
• evidencia pokladne
• príprava podkladov pre vedenie na interné a externé rokovania, tlač a viazanie projektovej dokumentácie, etc.
• evidencia zmlúv spoločnosti
• evidencia a uchovávanie zmlúv
• iné činnosti súvisiace s administratívnou agendou spoločnosti podľa pokynov manažmentu

3. Zabezpečenie priestorov
• kontrola poriadku v meeting rooms – upratovanie, dopĺňanie čistých pohárov a vôd
• starostlivosť o kuchynky – drobné upratovanie, odvápňovanie kávovarov a rýchlovarných kanvíc, kontrola a pravidelné dopĺňanie zásob – káva, čaj, med, mlieko, vody

4. Starostlivosť o návštevy
• uvítanie a usadenie hostí, odkomunikovanie návštevy hostiteľovi
• zabezpečenie občerstvenia
• upratanie meeting rooms a kancelárie riaditeľa po návštevách
• vybavenie zaplatenia parkovacej karty pre návštevu

5. Udržiavanie nastaveného systému a chodu sekretariátu:
• Preberanie, evidencia a vybavovanie pošty, telefonická komunikácia
• zabezpečenie kancelárskych potrieb, občerstvenia, liekov a iných vecí v súlade s internou smernicou spoločnosti
• evidencia hmotného majetku zamestnancov
• aktualizovanie tabuľky výdavkov

6. Podieľanie sa na príprave pracovného programu spoločnosti
• zabezpečovanie taxi služieb, príp. zadanie služobnej cesty do interného systému
• rezervácia zasadačiek a parkovacích miest pre hostí

Zamestnanecké výhody, benefity

• pohyblivý pracovný čas - dohoda ohľadom počtu odpracovaných hodín (recepciu je potrebné vykrývať v čase 8:30-17:00, v piatky do 15:30)
• priestor pre vzdelávanie sa a osobnostný rast

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom a uchádzačkám za prejavený záujem. Po starostlivom posúdení všetkých žiadostí budeme kontaktovať iba uchádzačky postupujúcich do ďalšieho kola. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomický odbor výhodou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• príjemné a pozitívne vystupovanie
• proaktívny prístup
• bezproblémová angličtina – v písomnom aj ústnom prejave

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Our Bratislava-based company FREQUENTIS Solutions & Services is part of the Austrian FREQUENTIS group (www.frequentis.com). We are a leading global supplier of communication and information solutions for safety-critical applications, such as for air traffic control towers, public safety control rooms (112) or air defense forces. Our mission-critical solutions cover diverse areas, such as telephony and radio communication, Geographical Information Systems (GIS), incident and resource management, video surveillance and automatic video analytics.

FREQUENTIS Solutions & Services is specialized in software development and project delivery. Together with our parent company we are developing FREQUENTIS’ next generation control room solutions, using state-of-the-art technologies and processes. Our delivery teams then deploy those solutions at our customers around the globe, with responsibility for commercial and technical project management, engineering and quality assurance.

To grow our team, we are constantly looking for talents in all these fields. Our company offers an interesting and challenging technical environment, a people-focused culture with the emphasis on a good work-life-balance and, if desired, a long-term development and career opportunities.

For our customers, lives may be at stake and seconds count. Our solutions thus need to be developed to the highest standards when it comes to usability and reliability. Safety is what guides us from the first designs till the final tests of any of our solutions. If those are the kinds of challenges that excite you, then you have come to the right place!

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Andrea Lackovičová
E-mail: poslať životopis
ID: 3486396  Dátum zverejnenia: 28.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.