Fakturantka (na dohodu)
Freight consulting s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Dohoda
Dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hod.
4 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Fakturácia odberateľských faktúr
Evidencia a kontrola dodávateľských a odberateľských faktúr
Vybavovanie pošty
Evidencia splatností faktúr
Príjem/ výdaj/ evidencia pošty
Správa pohľadávok, pravideľná kontrola, urgencia platieb, príprava podkladov pre súdne
Mesačný reporting
Evidencia prijatých a odoslaných objednávok ( kontrola ich správnosti)
Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti
Vystavovanie príjmových / výdavkových dokladov
Iná administratívna činnosť
Práca cez víkend nie je možná. Pracuje sa iba v pracovnom čase od 08:00- 16:30 / PON-PIAT/.
Prvý mesiac počas zaúčania je potrebné, aby uchádzač chodil každý deň, kým sa dostane do systému, ktorý je vo firme zavedený a bude schopný pracovať samostatne.
Evidencia a kontrola dodávateľských a odberateľských faktúr
Vybavovanie pošty
Evidencia splatností faktúr
Príjem/ výdaj/ evidencia pošty
Správa pohľadávok, pravideľná kontrola, urgencia platieb, príprava podkladov pre súdne
Mesačný reporting
Evidencia prijatých a odoslaných objednávok ( kontrola ich správnosti)
Príprava dokumentov pre vedenie spoločnosti
Vystavovanie príjmových / výdavkových dokladov
Iná administratívna činnosť
Práca cez víkend nie je možná. Pracuje sa iba v pracovnom čase od 08:00- 16:30 / PON-PIAT/.
Prvý mesiac počas zaúčania je potrebné, aby uchádzač chodil každý deň, kým sa dostane do systému, ktorý je vo firme zavedený a bude schopný pracovať samostatne.
Informácie o výberovom konaní
Miesto výkonu práce: Príjazdná 7/A Bratislava - Rača
Hľadáme stabilné "dohodárky" na prácu administratívnej činnosti spojenú s prácou prevažne fakturantky. Minimálne 5 hodiny denne ( podľa dohody možnosť upraviť pracovný čas), pracovné dni podľa dohody.
Hľadáme stabilné "dohodárky" na prácu administratívnej činnosti spojenú s prácou prevažne fakturantky. Minimálne 5 hodiny denne ( podľa dohody možnosť upraviť pracovný čas), pracovné dni podľa dohody.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomický
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Práca cez víkend nie je možná. Pracuje sa iba v pracovnom čase od 08:00- 16:30 / PON-PIAT/.
Prvý mesiac počas zaúčania je potrebné, aby uchádzač chodil každý deň, kým sa dostane do systému, ktorý je vo firme zavedený a bude schopný pracovať samostatne.
Pozornosť
Pamäť
Praktické myslenie
Precíznosť ( presnosť)
Iniciatívnosť
Komunikatívnosť
Ochota pomáhať ( zmysel pre spolupatričnosť)
Spoľahlivosť
Trpezlivosť
Ochota učiť sa
Prvý mesiac počas zaúčania je potrebné, aby uchádzač chodil každý deň, kým sa dostane do systému, ktorý je vo firme zavedený a bude schopný pracovať samostatne.
Pozornosť
Pamäť
Praktické myslenie
Precíznosť ( presnosť)
Iniciatívnosť
Komunikatívnosť
Ochota pomáhať ( zmysel pre spolupatričnosť)
Spoľahlivosť
Trpezlivosť
Ochota učiť sa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
https://www.youtube.com/watch?v=6b-DJIlpTrE
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Adresa spoločnosti
Kontakt
ID: 4015195
Dátum zverejnenia: 30.12.2020
2020-12-30
Lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Fakturant Spoločnosť: Freight consulting s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.