Agent a disponent prepravy

Freight consulting s.r.o.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Dohoda
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zodpovednosť za riadenie a koordinovanie tuzemských a medzinárodných prepráv
• Minimálny priemer zrealizovať 80 objednávok na prepravu a to mesačne. Priemer dostaneme počas jedného kalendárneho roka z ktorého je tento priemer vyrátaný súčtom celkových objednávok vytvorených pod menom dispečera, ktorý je delený počtom kalendárnych mesiacov, počas ktorých je dispečer zamestnaný u spoločnosti ( do tohto priemeru sa nerátajú mesiace počas skúšobnej doby podľa pracovnej zmluvy).
• Prijímanie objednávok na prepravu
• Spracovanie agendy súvisiacej s prepravou, koordinácia a kontrola plnenia objednávok.
• Zisťovanie dostupnosti a vyťaženie vozidiel
• Monitorovanie polohy vozidiel
• Zadávanie údajov týkajúcich sa prepráv do informačného systému
• Komunikovanie s klientmi a vodičmi, dodávateľmi prepravných služieb
• Komunikácia s oddeleniami zákazníka a dopravcami, za účelom včasného a bezpečného
doručovania tovaru ku zákazníkom
• Riešenie neštandardných situácií a reklamácií zo strany klientov a poistných udalostí
• Operatívne, správne a rýchle riešenie vzniknutých problémov
• Aktívna každodenná komunikácia s tuzemskými a zahraničnými dodávateľmi a zákazníkmi
• Komunikácia s vodičmi
• Riadenie a koordinácia práce vodičov, stanovovanie optimálnych trás vozidiel a
harmonogramu nakladania a vykladania prepravovaného tovaru
• Plánovanie, evidencia a zabezpečovanie prepráv vlastných vozidiel
• Tvorba cenových ponúk
• Vyťažovanie vlastného vozového parku spoločnosti
• Spracovanie cestovných príkazov pre motorové vozidlá spoločnosti
• Spracovanie objednávok
• Sledovanie včasnosti príchodu vozidiel na nakládku a včasnosti doručenia
• Práca s dopravnými databázami
• Cenové vyjednávanie
• Spracovanie dokumentácie a podkladov pre fakturáciu
• Súvisiaca administratíva s vykonávaním druhu práce
• Pracovné cesty do Bratislavy, prípadne podľa pokynov zamestnávateľa

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú iba vyhovujúci uchádzači.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.7.2020 (ostáva ešte 26 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Medzinárodná nákladná doprava

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Strojopis - základy
Microsoft Outlook - základy
Microsoft Excel - základy
Microsoft Word - základy

Počet rokov praxe

Požadovaná prax v doprave a špedícii

Osobnostné predpoklady a zručnosti

uchádzač bude dostatočne zaškolený našim zamestnancom na potrebný čas,
komunikatívnosť,
ústretovosť,
osobnostné požiadavky,
trpezlivosť,
flexibilita,
vysoká miera samostatnosti,
sebaistota,
schopnosť prijímať odmietnutie,
schopnosť znášať stres,
orientácia na výsledky,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

www.freightconsulting.sk

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Adresa spoločnosti

Freight consulting s.r.o.
Príjazdná 7/A
83107 Bratislava
https://www.freightconsulting.sk/

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Miloslav Brtnický
Tel.: +421948333950
E-mail: poslať životopis
ID: 3930403  Dátum zverejnenia: 29.6.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac