Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažérka obchodu a reklamačného oddelenia
FRANK, s.r.o.
Miesto práce
Plzeňská 13, Košice
Plzeňská 13, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď alebo dohodou
ihneď alebo dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 Eur + odmeny podľa dosiahnutého obratu
650 Eur + odmeny podľa dosiahnutého obratu
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- výber tovaru na naše predajne, predovšetkým koženej galantérie - kabelky, tašky, kufre (od dodávateľov, na výstavách..), objednávanie zo zahraničia
- príjem tovaru do PC, kontrola kvality, označenie tovaru kódmi
- výdaj tovaru, inventúry
- sledovanie a štatistiky predaja, navrhovanie predajných akcií a zliav
- posúdenie a vybavenie došlých reklamácií (písomná evidencia, komunikácia s dodávateľmi, drobné opravy rieši priamo - vyžaduje sa zručnosť a cit pre detail, špecializované opravy zabezpečuje dodávateľsky)
- ďalšie administratívne práce podľa pokynu nadriadeného
- príjem tovaru do PC, kontrola kvality, označenie tovaru kódmi
- výdaj tovaru, inventúry
- sledovanie a štatistiky predaja, navrhovanie predajných akcií a zliav
- posúdenie a vybavenie došlých reklamácií (písomná evidencia, komunikácia s dodávateľmi, drobné opravy rieši priamo - vyžaduje sa zručnosť a cit pre detail, špecializované opravy zabezpečuje dodávateľsky)
- ďalšie administratívne práce podľa pokynu nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- zamestnanecké výhody v podobe zliav na nákup obuvi a šperkov
Informácie o výberovom konaní
Životopisy spolu s fotografiou zasielajte e-mailom na adresu "[email protected]". Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.
Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas so spracovaním svojich osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Zaslaním životopisu dáva uchádzač výslovný súhlas so spracovaním svojich osobných údajov pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Poľský jazyk - Začiatočník (A2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Základy
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Personalistika - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
obchodu- 3 roky
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikatívnosť
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- príjemné vystupovanie
- nefajčiar/ -ka
- znalost problematiky obchodu
- samostatnost
- organizacne schopnosti
- zodpovednosť
- spoľahlivosť
- príjemné vystupovanie
- nefajčiar/ -ka
- znalost problematiky obchodu
- samostatnost
- organizacne schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme obchodná spoločnosť zameraná na veľkoobchodný a maloobchodný predaj šperkov, hodín, obuvi a doplnkov.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 3018109
Dátum zverejnenia: 20.8.2018
2018-08-20
lokalita: Plzeňská 13, Košice Pozícia: Obchodný manažér, Obchodný referent, Pracovník reklamačného oddelenia Spoločnosť: FRANK, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 Eur + odmeny podľa dosiahnutého obratu