Poď k nám do Fortuna SK ako Špecialista administratívnej podpory predajnej siete

Miesto práce
Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiacBrutto plat bude závislý od pracovných skúseností, kvalifikácie a zručností kandidáta. Zverejnená čiastka je minimálnou hodnotou, ktorú ponúkame.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád/ a pracuješ v administratíve a chceš sa stať našim guru v zmluvách s externými partnermi a štátnou správou? Či máš, alebo nemáš skúsenosti s administratívnou prácou, u nás budeš vítaný/á a naučíš sa spracovávať dokumenty pre spoločnosť v zaujímavom biznise.

Ako Špecialista administratívnej podpory predajnej siete bude tvojou úlohou najmä:
  • Zabezpečiť zmluvnú agendu s externými partnermi a štátnou správou.
  • Upravovať a aktualizovať údaje v internom systéme a evidovať aktuálne dáta o našich pobočkách.
  • Komunikovať s externými partnermi, zabezpečovať školenia a spracovávať príslušné podklady.
  • Pripravovať žiadosti a komunikovať s mestskými / obecnými úradmi, Daňovými úradmi, Úradom pre reguláciu hazardných hier a inými organmi štátnej správy.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?
  • Stabilitu a silu medzinárodnej spoločnosti, v ktorej máš istotu práce a férového odmeňovania.
  • Možnosť ovplyvniť svojim výkonom, prístupom a aktivitami smerovanie spoločnosti a zároveň výšku svojich bonusov, ktoré poskytujeme k fixnej mzde.
  • Možnosť zúčastniť sa zamestnaneckých súťaží za zaujímavé finančné alebo vecné ceny.
  • Množstvo benefitov zameraných na šport, zábavu a spoločne strávený čas – karta Multisport, Vianočný večierok, Husacina, športové podujatia pre zamestnancov, Dni zdravia, lístky na športové udalosti, atď.
  • Rôzne zľavy a výhody u partnerov, ako napr. lekárne, predplatné časopisov, vitamínové produkty, zľavy na automobily, Metro kartička a podobne.
  • Poskytneme ti širokú škálu školení a tréningov, ktoré ti pomôžu pri tvojej práci, a zároveň ťa budú posúvať dopredu.
  • Keďže anglický jazyk je na mnohých pozíciách nevyhnutnosťou, u nás dostaneš možnosť sa jej venovať v rámci kurzov a dokonca získať Cambridge certifikát.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu nám pošli svoj životopis v slovenčine.
Odpovieme len vhodným uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za porozumenie.
Bližšie informácie o spôsobe spracovania osobných údajov kandidátov nájdete: https://www.ifortuna.sk/cms/kariera

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počet rokov praxe

2

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame?
  • Pozícia je na zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky
  • Vieš pracovať s MS Word (hlavne s hromadnou korešpondenciou) a MS Excel - obe na pokročilej úrovni
  • Zákazníka máš na prvom mieste
  • Vieš si určiť priority a vieš si zorganizovať úlohy
  • Máš pozitívny prístup k práci
  • Vieš si postrážiť každý detail

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť FORTUNA SK je súčasťou Fortuna Entertainment Group, ktorá vznikla v roku 2009 a je najväčším stredoeurópskym prevádzkovateľom kurzových stávok. Z pôvodne českej rodinnej spoločnosti sa postupom času rozrástla na holding, ktorý teraz pôsobí aj na slovenskom, poľskom, chorvátskom a rumunskom trhu. Spoločnosť neustále investuje do vývoja nových produktov v rámci pobočkovej siete, a zároveň v online prostredí. Našou snahou je prinášať viac zábavy zo športových podujatí a to zodpovedne, kedykoľvek a kdekoľvek. O živote v spoločnosti FORTUNA SK sa viac dozviete na našom profile https://www.linkedin.com/company/fortuna-entertainment-group/.

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Chinoracká
E-mail: poslať životopis
ID: 3889534  Dátum zverejnenia: 10.3.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac