Pridaj sa k Fortuna SK ako Špecialista pre kľúčových zákazníkov

FORTUNA SK, a.s.

Miesto práce
Einsteinova, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2019
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1 500 € brutto*

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš rád komunikáciu? Vieš čo je to zákaznícky servis? Ponúkame ti možnosť vytvárať a udržiavať vzťahy s kľúčovými zákazníkmi.
Tak sa pridaj k nášmu marketingovému tímu a podieľaj sa na komunikácii, aktivitách, súťažiach a rôznych službách pre našich zákazníkov.

Ako špecialista pre kľúčových zákazníkov budeš mať na starosti:
• Vytvárať, spravovať a udržiavať vzťahy s kľúčovými zákazníkmi na dennej báze, vrátane budovania silného vzťahu a vynikajúceho pochopenia potrieb kľúčových zákazníkov,
• Efektívne komunikovať s kľúčovými zákazníkmi, aby sme vyhoveli ich potrebám a poskytli kvalitný servis,
• Byť prvým kontaktným miestom a prepojením medzi kľúčovými zákazníkmi a spoločnosťou Fortuna,
• Samostatne riešiť sťažnosti a eskalácie,
• Organizovať a zúčastňovať sa akcií a byť zástupcom spoločnosti Fortuna,
• Vyhodnocovať aktivity pre kľúčových zákazníkov denne / týždenne / mesačne.

* Brutto plat bude závislý od pracovných skúseností, kvalifikácie a zručností kandidáta. Zverejnená čiastka je minimálnou hodnotou, ktorú ponúkame.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti ponúkame?
- prácu v stabilnej spoločnosti
- výzvu a možnosť veci ovplyvniť
- zaujímavý bonusový systém
- možnosť sa rozvíjať a vzdelávať
- rôzne benefity, napr. Multisport kartičku, lístky na športové a kultúrne podujatia, angličtina na pracovisku, atď
- home office

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu nám pošlite svoj životopis.
Odpovieme len vhodným uchádzačom, ktorí spĺňajú požiadavky na pracovnú pozíciu. Ďakujeme za porozumenie.
Bližšie informácie o spôsobe spracovania osobných údajov kandidátov nájdete: https://www.ifortuna.sk/sk/stavkovan...

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.12.2018 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame?
• 2 roky skúsenosti ako account manažér
• Vynikajúce komunikačné schopnosti - verbálne a písomne v SVK a ENG
• Predchádzajúce skúsenosti v rámci CRM / CS
• Dôvera a orientácia na ľudí
• Organizačné schopnosti a pozornosť na detaily
• Silné zručnosti time-managementu
• Pokročilé zručnosti MS Office
• Schopnosť riešenia problémov
• Schopný efektívne pracovať v rámci maticovej organizácie a otvorený spolupráci medzi ostatnými tímami/ oddeleniami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Fortuna Entertainment Group vznikla v roku 2009 a je najväčším stredoeurópskym prevádzkovateľom kurzových stávok. Z pôvodne českej spoločnosti sa postupom času rozrástla na holding, ktorý teraz pôsobí aj na slovenskom, poľskom a rumunskom trhu. Skupina neustále investuje do vývoja nových produktov a rozširuje existujúcu sieť pobočiek a služieb.

Adresa spoločnosti

FORTUNA SK, a.s.
Einsteinova 23
851 01 Bratislava
http://www.ifortuna.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrea Chinoracká
E-mail: poslať životopis
ID: 3549464   Dátum zverejnenia: 28.11.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1 500 € brutto*