Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Growth manager (Business Analyst)
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 700 EUR/mesiac
Od 2 700 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Foodora je na slovenskom trhu ešte stále rastúca donášková platforma, ktorá sa zameriava na pohodlie, kvalitu a spokojnosť zákazníka.
Ako pokračujeme vo svojom rozširovaní sa na trhu, hľadáme veľmi dôležitú súčasť tímu, ktorou je Growth Manažér.
Key words, pre jednoduchú identifikáciu sa s pozíciou:
#akvizicie #retencia #performancemarketing #dataanalysis #reporting #datadriven #dashboard #Gsheet #gooddata #tableau #growth #CRM #googleanalytics
Tvojou hlavnou úlohou bude:
Väčšinu svojho pracovného dňa budeš tráviť analýzou dát, keďže to je náš najväčší poklad, ktorý nám pomáha pracovať na marketingových aktivitách zmysluplne a efektívne. Spolupracovať budeš v prvom rade s veselým lokálnym marketingovým tímom, regionálnymi tímami- performance marketing, CRM a s našimi BI kolegami.
Z toho vyplýva základ pre tvoju pracovnú náplň:
1. Akvizičná stratégia:
2. Zlepšenie retencie:
3. Analýza výkonnosti:
4. Spolupráca s tímom:
5. A/B testovanie a experimentovanie:
6. Prieskum trhu:
7. Analýza dát:
8. Riadenie rozpočtu:
Ako pokračujeme vo svojom rozširovaní sa na trhu, hľadáme veľmi dôležitú súčasť tímu, ktorou je Growth Manažér.
Key words, pre jednoduchú identifikáciu sa s pozíciou:
#akvizicie #retencia #performancemarketing #dataanalysis #reporting #datadriven #dashboard #Gsheet #gooddata #tableau #growth #CRM #googleanalytics
Tvojou hlavnou úlohou bude:
- kontinuálne získavanie nových užívateľov
- zlepšovanie stratégie pre udržiavania užívateľov
- poskytovanie dátovej podpory pre všetky naše marketingové kampane.
Väčšinu svojho pracovného dňa budeš tráviť analýzou dát, keďže to je náš najväčší poklad, ktorý nám pomáha pracovať na marketingových aktivitách zmysluplne a efektívne. Spolupracovať budeš v prvom rade s veselým lokálnym marketingovým tímom, regionálnymi tímami- performance marketing, CRM a s našimi BI kolegami.
Z toho vyplýva základ pre tvoju pracovnú náplň:
1. Akvizičná stratégia:
- Vytvárať a realizovať dátami podporované stratégie pre získavanie zákazníkov s cieľom zvýšiť užívateľskú základňu.
- Spolupracovať s tímom performance marketingu na optimalizácii platených reklamných kampaní na rôznych platformách.
- Analyzovať akvizičné kanály a odporúčať úpravy na základe výkonnostných ukazovateľov.
2. Zlepšenie retencie:
- Vytvárať a implementovať stratégie udržiavania s cieľom zvýšiť frekvenciu objednávok zákazníkov.
- Úzko spolupracovať s tímom pre CRM na návrh personalizovaných kampaní na zlepšenie angažovanosti zákazníkov.
- Analyzovať správanie zákazníkov a spätnú väzbu na identifikáciu príležitostí na zvýšenie lojality užívateľov.
3. Analýza výkonnosti:
- Monitorovať a analyzovať výkonnosť marketingových kampaní a pravidelne zdielať reporty a insighty.
- Identifikovať kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) a benchmarky na hodnotenie marketingových a CRM iniciatív.
- Poskytovať odporúčania založené na dátach na zlepšenie výkonnosti kampaní a ROI.
4. Spolupráca s tímom:
- Spolupracovať s lokálnym marketingovým tímom na tom, aby kampane vznikali na základe dátových insights.
- Briefovanie a vyhodnocovanie regionálnych tímov performance marketing a CRM.
- Kooperácia s BI kolegami na tvorbe a udržiavaní reportingu.
- Podporovanie kultúry rozhodovania založeného na dátach.
5. A/B testovanie a experimentovanie:
- Plánovať a vykonávať A/B testy na optimalizáciu akvizičných aj retenčných kampaní.
- Experimentovať, aby sme identifikovali nové inovatívne stratégie a rastové príležitosti.
- Nepretržite upravovať taktiky na základe výsledkov testov.
6. Prieskum trhu:
- Byť v obraze s trendami v odvetví a konkurenčným prostredím.
- Uskutočňovať výskum trhu na identifikáciu nových príležitostí a potenciálnych hrozieb.
- Prekladať poznatky z trhu do konkrétnych stratégií
7. Analýza dát:
- Využívať nástroje pre analýzu dát na extrahovanie konkrétnych poznatkov z dát užívateľov.
- Vytvárať prediktívne modely pre predpovedanie správania užívateľov a výsledkov kampaní.
- Spoločne s BI vytvárať a udržiavať real- time dashboardy pre monitorovanie výkonnosti.
8. Riadenie rozpočtu:
- Pomáhať pri alokácii rozpočtu pre akvizičné a retenčné aktivity
- Sledovať výdavky a optimalizovať alokáciu zdrojov s cieľom dosiahnuť maximálny ROI.
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo by si mal ísť s týmito znalosťami k nám?
- Staneš sa súčasťou najväčšej food delivery spoločnosti na svete Delivery Hero.
- Budeš mať príležitosť pracovať v inovatívnom a dynamickom prostredí.
- Dostaneš možnosť realizovať nápady, ktoré menia spôsob stravovania a nakupovania.
- Dostaneš 5 dní dovolenky navyše.
- Ponúkame ti lekcie angličtiny a nemčiny zadarmo.
- Možnosť využiť foodora kupóny.
- Prispejeme ti aj na multisport kartu.
- Dostaneš mobilný telefón a notebook aj na súkromné účely.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
ideálne 3-5 rokov praxe v oblasti
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Aby sa ti táto pracovná činnosť vykonávala jednoducho, pravdepodobne budeš mať takýto základ:
- Bakalársky titul (pref. magisterský) v oblasti obchodu, marketingu, ekonómie alebo príbuznej oblasti.
- Preukázaná skúsenosť v oblasti Growth managementu, business analýz alebo príbuznej oblasti v tech alebo e- commerce odvetví.
- Silné analytické schopnosti s ovládaním nástrojov pre analýzu dát (napr. Google Analytics, Tableau, Excel/ Gsheet).
- Znalosť SQL (výhodou).
- Znalosť nástrojov pre performance marketing a CRM.
- Výborné komunikačné a kooperačné schopnosti na efektívnu prácu s tímami cross oddelenia.
- Baví ťa rozhodovať na základe dát a máš priamu skúsenosť s rozhodovaním a rastom biznisu prostredníctvom poznatkov z dát.
- Strategické myslenie a schopnosť preklápať poznatky do konkrétnych plánov.
- Proaktívny a inovatívny mindset, ktorý ide vpred.
- Angličtina na pro úrovni, naši kolegovia v regióne komunikujú v angličtine.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme foodora, služba pre rozvoz jedla a nákupov. Patríme do rodiny Delivery Hero, ktorá nám poskytuje jedinečnú možnosť získavať a zdieľať know-how z celého sveta. Rýchlo rastieme, rýchlo sa učíme a veľmi nás to baví. U nás sú ľudia naozaj ľudia a nie iba čísla. A vás by to mohlo baviť s nami!
Kontakt
ID: 4648149
Dátum zverejnenia: 31.8.2023
2023-08-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista marketingových analýz Spoločnosť: foodora
Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac