Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky

Manažér/ka oddelenia kancelárie riaditeľa
Fond na podporu umenia
Cukrová 14, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
Júl-September 2025
2 250 EUR/mesiacZákladný nástupný plat 2.000 EUR + po troch mesiacoch osobné ohodnotenie 250 EUR.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Organizačné zabezpečenie fungovania kancelárie riaditeľa, koordinácia porád, pracovných konzultácií a stretnutí riaditeľa.
Administrácia podkladových materiálov potrebných pre rokovanie a rozhodovanie rady.
Zodpovednosť za prípravu tlačových materiálov fondu, za redakciu dokumentov fondu určených na zverejnenie a komunikáciu fondu s verejnosťou.
Zodpovednosť za sprístupňovanie informácií podľa osobitného predpisu.
Zodpovednosť za vybavenie sťažností.
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilná, a zároveň flexibilná pracovná doba.
Priateľské pracovné prostredie v menšom kolektíve.
5 dní dovolenky naviac oproti zákonom stanovenej dĺžke.
Kontakt so živým umením a kultúrou.
Možnosť čiastočnej práce z domu.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ukončené vysokoškolské vzdelanie najmenej druhého stupňa.
Schopnosť samostatne pripravovať zápisnice a texty určené na zverejnenie.
Schopnosť verejne vystupovať a komunikovať s verejnosťou.
Základná orientácia v prostredí umenia, kultúrno-umeleckých aktivít , kreatívnom priemysle.
Zručnosti práce s kancelárskym softwarom, schopnosť používať informačný systém.
Schopnosť pracovať v tíme a zdieľať informácie.
Pohľad na detail, zodpovednosť v dokončovaní úloh, samostatnosť a precíznosť.
Skúsenosť s prácou administratívneho zamerania minimálne 3 roky.