Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manager zákazníckeho centra pre SR a ČR
Flaga spol. s r. o.
Miesto práce
Pezinok
Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2000,- Eur /brutto
2000,- Eur /brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu/kolegyňu na oddelenie Zákazníckeho Centra, ktoré obhospodaruje český aj slovenký trh.
Náplňou práce bude
- zabezpečiť nepretržitú prevádzku počas prevádzkových hodín v požadovanej kvalite
- riadiť CC tak, aby bol splnený stanovený cieľ
- stanovovať a vyhodnocovať ciele operátorov
- zodpovednosť za počet otvorených objednávok a analýza vývoja stavu objednávok
bulk/ FP
- identifikovať rozvojové potreby operátorov CC
- hodnotiť operátorov na základe odposluchov telefonických hovorov a podávať im
pravidelnú spätnú väzbu
- príprava kampaní podľa zadania obchodného manažera
- pravidelne analyzovať a vyhodnocovať výsledky volania kampaní
- príprava call skriptov kampaní
- spracovanie usmernení , pokynov pre agentov
- Zaškoľovanie novoprijatých operátorov do procesov a postupov
- porada ZC / denny plán
- kontrola plnenia zadaných úloh
- kontrola stavu databázy a plán jej čistenia (joby)
- návrh a spracovanie mesačných provízií podriadených zamestnancov ZC
- spracovanie zmlúv / reporting
tabuľky predaja / kontrola
- administratíva ( maily, listy,,direct mailingy)
- zodpovednosť za dodržiavanie termínov pre pravidelné reporty
Širší záber pracovných povinností pri pohovore
Náplňou práce bude
- zabezpečiť nepretržitú prevádzku počas prevádzkových hodín v požadovanej kvalite
- riadiť CC tak, aby bol splnený stanovený cieľ
- stanovovať a vyhodnocovať ciele operátorov
- zodpovednosť za počet otvorených objednávok a analýza vývoja stavu objednávok
bulk/ FP
- identifikovať rozvojové potreby operátorov CC
- hodnotiť operátorov na základe odposluchov telefonických hovorov a podávať im
pravidelnú spätnú väzbu
- príprava kampaní podľa zadania obchodného manažera
- pravidelne analyzovať a vyhodnocovať výsledky volania kampaní
- príprava call skriptov kampaní
- spracovanie usmernení , pokynov pre agentov
- Zaškoľovanie novoprijatých operátorov do procesov a postupov
- porada ZC / denny plán
- kontrola plnenia zadaných úloh
- kontrola stavu databázy a plán jej čistenia (joby)
- návrh a spracovanie mesačných provízií podriadených zamestnancov ZC
- spracovanie zmlúv / reporting
tabuľky predaja / kontrola
- administratíva ( maily, listy,,direct mailingy)
- zodpovednosť za dodržiavanie termínov pre pravidelné reporty
Širší záber pracovných povinností pri pohovore
Zamestnanecké výhody, benefity
- stabilné zázemie v úspešnej spoločnosti
- odborné a manažérske vzdelávanie
- odborné a manažérske vzdelávanie
Informácie o výberovom konaní
Žiadame CV napísať v slovenskom aj anglickom jazyku
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Expert (C2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Organizačné a riadiace schopnosti
Výborné komunikačné zručnosti
Dynamická, flexibilná osobnosť
Schopnosť manažovať tím ľudí a delegovať zverené úlohy
Schopnosť pohotovo reagovať v každej situácii
Otvorený prístup, chuť učiť sa nové veci
Odolnosť voči stresu
Dôslednosť a spoľahlivosť
Odborný a vecný prístup k riešeniu úloh
Orientácia na zákazníka
Ochota k dlhodobej spolupráci
Výborné komunikačné zručnosti
Dynamická, flexibilná osobnosť
Schopnosť manažovať tím ľudí a delegovať zverené úlohy
Schopnosť pohotovo reagovať v každej situácii
Otvorený prístup, chuť učiť sa nové veci
Odolnosť voči stresu
Dôslednosť a spoľahlivosť
Odborný a vecný prístup k riešeniu úloh
Orientácia na zákazníka
Ochota k dlhodobej spolupráci
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Flaga spol s.r.o. je lídrom v distribúcii LPG v Českej a Slovenskej republike a poskytuje široké spektrum produktov spojených so skvapalneným plynom. Ponúka kompletné riešenia pre vykurovanie a ohrev rodinných domov a podnikateľských objektov, ako aj na technologické účely. Poskytuje všade dostupný, ekologický a ekonomicky priaznivý zdroj energie v podobe skvapalneného plynu v širokej škále tlakových fliaš a prevádzkuje sieť čerpacích stanic pre automobily s pohonom na LPG v ČR a SR. Na slovenskom a českom trhu pôsobí od roku 1993, kedy vznikla ako dcerská spoločnosť rakúskej spoločnosti FLAGA GmbH. Jedničkou sa stala po akvizici LPG divízie spoločnosti British Petrol ČR a fúziou so spoločnostami Český Plyn k.s. a Progas v rokoch 2006 a 2007. Flaga je začlenená pod spoločnosť UGI Corporation, jednu z najväčších spoločností v USA.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3569790
Dátum zverejnenia: 4.1.2019
2019-01-04
lokalita: okres Pezinok Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: Flaga spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2000,- Eur /brutto