Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník Call centra CZ & SK
Flaga spol. s r. o.
Miesto práce
Šenkvická cesta, Pezinok
Šenkvická cesta, Pezinok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiacprovízie za predaj plynu v kampani
900 EUR/mesiacprovízie za predaj plynu v kampani
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riešenie požiadaviek interného a externého zákazníka s cieľom dosiahnuť jeho
spokojnisť
- Aktívna telefonická komunikácia /prichádzajúce, odchádzajúce hovory v rámci
nastavenia SLA/
- Kontaktovanie existujúcich zákazníkov za účelom predaja plynu
- Poskytovanie komplexných informácií novým a existujúcim zákazníkom
- Zodpovednosť za vecnú kvalitu poskytovaných informácií, dodržiavanie pracovných
postupov
- Zadávanie získaných informácií do interného systému za účelom
zachovania „histórie komunikácie“
- Dodržiavanie stanovených štandardov komunikácie
- Spracovanie požiadaviek zákazníka e-mailom a odpoveď na požiadavku
do 24 hodín
- Zadávanie získaných informácií do interného systému za účelom zálohovania kontaktnej
histórie, aktualizácia kont.údajov
- Dodržiavanie stanovených štandartov komunikácie
-Spracovanie zákazníckych e-mailov a kontaktov z webového formulára v rámci SLA
- Riešenie reklamácií a sťažností zákazníka, resp. delegovanie na
kompetentných pracovníkov
- Optimalizácia obalov a period závozu zákazníkov s cieľom zefektívniť náklady
spokojnisť
- Aktívna telefonická komunikácia /prichádzajúce, odchádzajúce hovory v rámci
nastavenia SLA/
- Kontaktovanie existujúcich zákazníkov za účelom predaja plynu
- Poskytovanie komplexných informácií novým a existujúcim zákazníkom
- Zodpovednosť za vecnú kvalitu poskytovaných informácií, dodržiavanie pracovných
postupov
- Zadávanie získaných informácií do interného systému za účelom
zachovania „histórie komunikácie“
- Dodržiavanie stanovených štandardov komunikácie
- Spracovanie požiadaviek zákazníka e-mailom a odpoveď na požiadavku
do 24 hodín
- Zadávanie získaných informácií do interného systému za účelom zálohovania kontaktnej
histórie, aktualizácia kont.údajov
- Dodržiavanie stanovených štandartov komunikácie
-Spracovanie zákazníckych e-mailov a kontaktov z webového formulára v rámci SLA
- Riešenie reklamácií a sťažností zákazníka, resp. delegovanie na
kompetentných pracovníkov
- Optimalizácia obalov a period závozu zákazníkov s cieľom zefektívniť náklady
Zamestnanecké výhody, benefity
- zázemie a podpora v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- jasne stanovený provízny systém
-školenia na zvýšenie kvalifikácie
- príspevky na DDS
- bezplatné nápoje na pracovisku (káva, čaj)
- ovocie v zime, nanuky v lete
- firemné akcie
- ročný bonus pri splnení firemných a individuálnych cieľov
- parkovanie
- odmeny za pracovné jubiela
- jasne stanovený provízny systém
-školenia na zvýšenie kvalifikácie
- príspevky na DDS
- bezplatné nápoje na pracovisku (káva, čaj)
- ovocie v zime, nanuky v lete
- firemné akcie
- ročný bonus pri splnení firemných a individuálnych cieľov
- parkovanie
- odmeny za pracovné jubiela
Informácie o výberovom konaní
Prosíme o pripojenie písomného súhlasu so spracovávaním svojich osobných údajov za účelom výberového konania v súlade s ustanoveniami zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
skúsenosť s prácou na zákazníckom servise na Call centre je výhodou
Jazykové znalosti
Český jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Počet rokov praxe
výhodou
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Orientácia na zákazníka, ústretovosť, ochota pomáhať
klientom
- Výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
- Obchodný duch
- Schopnosť pohotovo reagovať
- Otvorený prístup a chuť učiť sa nové veci
- Dôslednosť , spoľahlivosť
- skúsenosť s prácou na Call centre
- maďarský, poľský jazyk výhodou
klientom
- Výborné komunikačné a vyjadrovacie schopnosti
- Obchodný duch
- Schopnosť pohotovo reagovať
- Otvorený prístup a chuť učiť sa nové veci
- Dôslednosť , spoľahlivosť
- skúsenosť s prácou na Call centre
- maďarský, poľský jazyk výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Flaga spol s.r.o. je lídrom v distribúcii LPG v Českej a Slovenskej republike a poskytuje široké spektrum produktov spojených so skvapalneným plynom. Ponúka kompletné riešenia pre vykurovanie a ohrev rodinných domov a podnikateľských objektov, ako aj na technologické účely. Poskytuje všade dostupný, ekologický a ekonomicky priaznivý zdroj energie v podobe skvapalneného plynu v širokej škále tlakových fliaš a prevádzkuje sieť čerpacích stanic pre automobily s pohonom na LPG v ČR a SR. Spoločnosť má v Pezinku stredisko zdieľaných služieb, odkiaľ poskytuje služby zákazníkom v Čechách, na Morave a na Slovensku. Na slovenskom a českom trhu pôsobí od roku 1993, kedy vznikla ako dcerská spoločnosť rakúskej spoločnosti FLAGA GmbH. Jedničkou sa stala po akvizici LPG divízie spoločnosti British Petrol ČR a fúziou so společnostami Český Plyn k.s. a Progas v rokoch 2006 a 2007. Flaga je začlenená pod spoločnosť UGI Corporation, jednu z najväčších spoločností v USA.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Adresa spoločnosti
ID: 3463043
Dátum zverejnenia: 5.10.2020
2020-10-05
Lokalita: Pezinok Pozícia: Helpdesk operátor, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Flaga spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac