Operátor Call Centra s maďarským jazykom / Zmenový zamestnanec

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5, Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Druh pracovného pomeru – Zmenová prevádzka 37,5 hod. týždenne.

Náplňou práce nášho nového člena tímu bude:

- Zabezpečovať technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory.
- Poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
- Spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
- Spracovávať Back - Office podnety od klientov.
- Zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy pre prevádzkové reporty.
- Príprava a tvorba podporných dokumentov.
Iné výhody
Najzaujímavejšie benefity:
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, Životné a úrazové poistenie
- 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Voľnočasové aktivity s kolegami
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Začiatočník (A2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
- Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
- Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
- Anglický jazyk – začiatočník/mierne pokročilý

- Základné počítačové znalosti / technické zručnosti
- Pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
- Orientacia na riešenie problémov
- Proaktívnosť
- Zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
First Data Corporation je hlavným poskytovateľom elektronických obchodných a platobných riešení na celom svete. Máme 25000 zamestnancov a obsluhujeme cez 4 milióny obchodných miest, 1700 vydavateľov kariet a milióny zákazníkov.

First Data ponúka kompletné portfólio systémov a bankových služieb pre oblasť vydávania kariet a acquiring obchodníkov, ako aj pre správu bankomatov a POS terminálov, switching a autorizačné služby, personalizáciu kariet, tlačové a poštové služby.

First Data Slovakia je vedúcim nezávislým spracovávateľom transakcií v Európe. Máme zastúpenie v celom regióne - spracovateľské centrá sú v Nemecku, Grécku, Taliansku, Lotyšsku, Litve, Slovensku, Španielsku a vo Veľkej Británii. V Európe, na Strednom východe a v Afrike máme viac ako 5000 zamestnancov a viac ako 100 klientov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Informačné technológie
Adresa
First Data Slovakia, s.r.o.
Digital Park II, Einsteinova 25
851 01 Bratislava 5
http://www.firstdata.com

Kontaktná osoba: Jana Stefanovicova
E-mail: poslať životopis
ID: 3360948   Dátum zverejnenia: 13.4.2018