Reprezentant call centra s maďarským jazykom / zástup MD

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zabezpečuje technickú podporu, riešenie a eskaláciu zákazníckych podnetov. Poskytuje služby helpdesku. Telefonický kontakt s pracovníkmi bánk, držiteľmi platobných kariet a obchodníkmi. Dohliada na monitorovanie a prevádzkovanie systémov, procesov a aplikácií. Poskytuje informácie a spracováva požiadavky na zmenu produktov a služieb. Reaguje na otázky, ktoré sú komplexného charakteru, a často k úspešnému riešeniu vyžadujú dodatočnú analýzu a dodržiavanie stanovených postupov. Dokáže rozpoznať príčinu problému, aktívne hľadá riešenie, dokáže identifikovať jednotlivé kroky na zabezpečenie želaného riešenia. Očakávané je vlastníctvo riešenia problémov, schopnosť koordinácie riešenia s internými oddeleniami ako aj externými partnermi.

Špecifické činnosti:
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákaznícke žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy pre prevádzkové reporty.
-príprava a tvorba podporných dokumentov.
-pripomienkovanie a validácia pracovných postupov a procesov.
-Iné úlohy podľa dennej činnosti.
Iné výhody
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS príspevok
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, Životné a úrazové -
neinvestičné poistenie
- 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
- Kurzy anglického jazyka
- Voľnočasové aktivity s kolegami
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vzdelanie: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientacia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí
-proaktívnosť
-samostatnosť
-zodpovednosť

• Maďarský jazyk – Plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
• Slovensky jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
• Anglický jazyk – mierne pokročilý
• Iný jazyk – môže byt výhodou.

• Druh pracovného pomeru – Zastupovanie počas Materskej dovolenky. Zmenová prevádzka 37,5 hod. týždenne.

• Skúsenosti s prácou na Contact Centre, Helpdesku či Dohladovom Centre sú výhodou nie však podmienkou.
• Znalosť Issuing a Acquiring processingu (Clearing /Settlement process) je vítaná.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
First Data Corporation je hlavným poskytovateľom elektronických obchodných a platobných riešení na celom svete. Máme 25000 zamestnancov a obsluhujeme cez 4 milióny obchodných miest, 1700 vydavateľov kariet a milióny zákazníkov.

First Data ponúka kompletné portfólio systémov a bankových služieb pre oblasť vydávania kariet a acquiring obchodníkov, ako aj pre správu bankomatov a POS terminálov, switching a autorizačné služby, personalizáciu kariet, tlačové a poštové služby.

First Data Slovakia je vedúcim nezávislým spracovávateľom transakcií v Európe. Máme zastúpenie v celom regióne - spracovateľské centrá sú v Nemecku, Grécku, Taliansku, Lotyšsku, Litve, Slovensku, Španielsku a vo Veľkej Británii. V Európe, na Strednom východe a v Afrike máme viac ako 5000 zamestnancov a viac ako 100 klientov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Informačné technológie
ID: 3168271   Dátum zverejnenia: 10.10.2017