Contact Centre Reprezentant - Rumunský Jazyk

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Digital Park II, Einsteinova 25, 851 01 Bratislava 5
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Slovenská verzia:
-poskytovať telefonickú podporu pre interných a externých klientov ako držiteľov kariet, finančné inštitúcie, obchodníkov, servisné organizácie a iné.
-spracovávať prichádzajúce hovory a maily zákazníkov, ktorí majú špecifické otázky a požiadavky na produkty a služby v oblastiach správy Platobných kariet, podpory ATM a POS terminálov.
-spracovávať BackOffice podnety od klientov. Následná administratíva alebo riešenie reklamácii, porúch a nefunkčnosti produktov, služieb a riešení.
-zvládať ťažšie situácie so zákazníkmi, rýchlo reagovať na potreby zákazníka, získavať spätnú väzbu k zlepšeniu služieb a podpory, promptne reagovať na zákazníkove žiadosti o služby a podporu.
-zabezpečovať monitorovanie a spracovávanie alertov reportovaných (Atm a Fraud) monitorovacím systémom.
-zabezpečiť štandardné a ad-hoc vstupy pre prevádzkové reporty.
-príprava a tvorba podporných dokumentov.
-pripomienkovanie a validácia pracovných postupov a procesov.

Druh pracovného pomeru – Trvalý pracovný pomer. Zmenová prevádzka 37,5 hod. týždenne.

Rumunská verzia:
Descriere post si responasabilitati
- Suport telefonic pentru clienti externi si interni, cum ar fi: posesori de card, institutii financiare, comercianti si alte organizatii.
- Preluarea si efectuarea de telefoane si email-uri din partea clientilor, care au intrebari si cerinte despre produsele si serviciile in domeniul cardurilor de plata, suport ATM si POS terminale.
- Prelucrarea sugestiilor BackOffice de la clienti. Administrarea si rezolvarea reclamatiilor, problemelor si functionarea necorespunzatoare a produselor, serviciilor si solutiilor.
- Controlarea situatilor dificile cu clientii, prelucrarea rapida a nevoilor (cerintelor) clientului, obtinerea feedback-ului de la clienti pentru a imbunatati serviciile oferite.
- Asigurarea monitoring-ului si si prelucrarea alertelor raportate (ATM si Fraud) de catre sistemele de monitorizare.
- Asigurarea intrarilor standard si ad-hoc pentru rapoartele operationale
- Pregatirea si crearea documentatiei
- Validarea proceselor de lucru
- Alte servicii in functie de activitatile zilnice

Tipul contractului: norma intreaga – 37.5. ore saptamanal
Iné výhody
Najzaujímavejšie benefity:
- Firemné akcie - stocks, Stravné lístky plne hradené spoločnosťou, Bonusy, DDS príspevok
- Zdravotná starostlivosť v moderných poliklinikách, Životné a úrazové -
neinvestičné poistenie
- 25 dni do roka doplatená PN, 5 sick days
- Zabezpečený pitný režim priamo v office : voda, kávička, čaj
- Kurzy anglického jazyka
- Voľnočasové aktivity s kolegami
- Dlhodobé vzdelávanie v rámci spoločnosti
a mnoho ďalších výhod . . .
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
Znalosti

Jazykové znalosti

Rumunský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Slovenská verzia:
- Vzdelanie: stredoškolské s maturitou
-pracovne skúsenosti: 1+ rokov v oblasti Služieb zákazníkom - preferované
-základné počítačové znalosti / technické zručnosti
-analytické myslenie
-flexibilita (12 hod. pracovne zmeny, denne aj nočné)
-organizačné schopnosti
-dobré komunikačné zručnosti
-pro-zákaznícka orientácia a vystupovanie
-zameranie na zákaznícku spokojnosť
-orientácia na riešenie problémov
-zvládanie stresových situácií, práce pod tlakom
-porozumenie funkčných a technických súvislostí

Rumunsky jazyk – Plynule slovom aj písmom – je podmienkou k dennej práci
Slovensky jazyk alebo Anglický jazyk – plynule slovom aj písmom – je podmienkou
Český jazyk – pokročilý slovom aj písmom (je vítané)

Rumunská verzia:
- Educatie: liceul cu bacalaureat, universitara
- Experienta de lucru: 1+ ani in domeniul Servicii client – avantaj
- Cunostinte elementare PC/cunostinte tehnologice
- Abilitati analitice
- Abillitati organizatorice
- Flexibilitate (ture 12 ore, de zi de noapte)
- Orientare catre client
- Capacitatea de a intelege contextual tehnic si functional
- Capacitatea de a face fata la situatii stresante
- Abilitati bune de comunicare
- Proactivitate, responsabilitate

Limba romana – fluent (in scris si oral) - necesar
Limba slovaca sau limba engleza – fluent in scris si oral – necesar
Alte limbi – reprezinta un avantaj

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
First Data Corporation je hlavným poskytovateľom elektronických obchodných a platobných riešení na celom svete. Máme 25000 zamestnancov a obsluhujeme cez 4 milióny obchodných miest, 1700 vydavateľov kariet a milióny zákazníkov.

First Data ponúka kompletné portfólio systémov a bankových služieb pre oblasť vydávania kariet a acquiring obchodníkov, ako aj pre správu bankomatov a POS terminálov, switching a autorizačné služby, personalizáciu kariet, tlačové a poštové služby.

First Data Slovakia je vedúcim nezávislým spracovávateľom transakcií v Európe. Máme zastúpenie v celom regióne - spracovateľské centrá sú v Nemecku, Grécku, Taliansku, Lotyšsku, Litve, Slovensku, Španielsku a vo Veľkej Británii. V Európe, na Strednom východe a v Afrike máme viac ako 5000 zamestnancov a viac ako 100 klientov.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Informačné technológie
Adresa
First Data Slovakia, s.r.o.
Digital Park II, Einsteinova 25
851 01 Bratislava 5
http://www.firstdata.com

Kontaktná osoba: Matej Greco
E-mail: poslať životopis
ID: 3123121   Dátum zverejnenia: 11.10.2017