Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
Finlegal services, s. r. o.
Miesto práce
Štefánikova 23, Bratislava
Štefánikova 23, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacdohodou
1 400 EUR/mesiacdohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komplexné zabezpečenie riadneho chodu kancelárie,
- kreatívne práce v súvislosti s chodom spoločnosti,
- organizácia pracovných stretnutí a časového plánu konateľa spoločnosti,
- organizácia firemných podujatí, teambuildingov, odborných školení a konferencií,
- vykonávanie kreatívnych prác, zastrešovanie projektov,
- komunikácia s klientmi, partnermi a médiami,
- propagácia spoločnosti na sociálnych mediách,
- vykonávanie administratívnych a kancelárskych prác,
- agenda spracovania pošty a telefonických hovorov,
- príprava podkladov pre účtovníka a personálny chod firmy.
- kreatívne práce v súvislosti s chodom spoločnosti,
- organizácia pracovných stretnutí a časového plánu konateľa spoločnosti,
- organizácia firemných podujatí, teambuildingov, odborných školení a konferencií,
- vykonávanie kreatívnych prác, zastrešovanie projektov,
- komunikácia s klientmi, partnermi a médiami,
- propagácia spoločnosti na sociálnych mediách,
- vykonávanie administratívnych a kancelárskych prác,
- agenda spracovania pošty a telefonických hovorov,
- príprava podkladov pre účtovníka a personálny chod firmy.
Zamestnanecké výhody, benefity
práca v mladom dynamickom kolektíve, možnosť profesionálneho a osobného rastu, kreatívne prostredie, motivujúce platové ohodnotenie, účasť na medzinárodných konferenciách, možnosť ďalšieho vzdelávania, teambuildingy, možnosť home office, telefón a notebook aj na súkromné účely.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
vítané sú predpoklady časovej flexibility, zvýšené pracovné nasadenie, kreatívne myslenie, schopnosť argumentácie a promptného riešenia nových situácií, organizačné schopnosti, orientácia na detail, ústretovosť, komunikatívnosť, samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť sa zaoberá výkonom dražieb, mimosúdnym, súdnym a exekučným vymáhaním pohľadávok. Finlegal services, s.r.o. je lídrom v oblasti výkonu zákonného záložného práva pre správcov bytových domov a spoločenstvá vlastníkov bytov a nebytových priestorov a hlavným partnerom v poskytovaní právnych služieb pre Združenie pre lepšiu správu bytových domov.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3790308
Dátum zverejnenia: 18.10.2019
2019-10-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Finlegal services, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 400 EUR/mesiacdohodou