Vzťahový a key account manažér (B2B)

FINGO a. s.

Miesto práce
Vajnorská 100/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 000 EUR/mesiac2000 € plus podiel zo zisku projektu Dohodnutá mesačná odmena závisí od skúseností a kvality vybraného uchádzača, dohodnutý bude tiež systém odmeňovania na základe KPI

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho tímu hľadáme skúseného vzťahového manažéra, ktorého úlohou bude rozvoj projektov z oblastí realít a financií. Vašou úlohou bude kompletný vzťahový manažment partnerov a potenciálnych partnerov. V spolupráci s obchodným oddelením bude vašou úlohou odprezentovanie riešenia potenciálnym partnerom, zazmluvnenie, informovanie o nových produktoch a onboarding pre ich využívanie. Vaším cieľom bude zabezpečenie spokojnosti partnera a zvyšovanie miery využívania produktov, ktoré budete zastrešovať.

Realizujeme projekty, ktoré úzko súvisia s našou hlavnou činnosťou, ktorou je finančné sprostredkovanie a zameriavame sa na zjednodušenie práce maklérov, tvorbu informačných systémov a aplikácií, ktoré majú zlepšiť a zrýchliť prístup klientov napríklad k hypotékam.
Súčasťou práce bude zodpovednosť za zverenú oblasť, manažment tímu, zodpovednosť za dodržiavanie termínov aj realizácia v súlade s biznis caseom.

Vzhľadom na charakter našej práce budú zverené projekty vždy kombinovať online systémy s offline aktivitami.

Nevyhnutnosťou je preto nielen skúsenosť z práce key account manažéra, ale aj technický background. Vhodným kandidátom môže byť manažér so skúsenosťami z oblasti IT, online, s prevádzkou B2B aplikácie a podobne. Veľkou výhodou je znalosť realitného trhu.

Vaše zodpovednosti v oblasti komplentného vzťahového manažmentu:
- Prezentácia produktov – osobne aj online (v rámci SK)
- Podieľanie sa na zazmluvnení nových partnerov
- Informovanie o novinkách v produktoch
- Onboarding užívateľov produktov na strane partnera
- Vybavovanie telefonických a emailových požiadaviek partnerov
- Sprocesovanie pripomienok a reklamácií od partnerov
- Získavanie spätnej väzby na produkt a služby
- Reporting a vyhodnocovanie spolupráce na pravidelnej báze
- Vyhodnocovanie štatistík
- Návrh nových vlasností a podmienok produktov
- Pripomienkovanie a odkomunikovanie zmlúv
- Tvorba, zavedenie a zefektivovanie procesov
- Vedenie menšieho tímu pre back office projektu
- Zodpovednosť za beh zvereného projektu
- Dôraz na kvalitu a rýchlosť realizácie
- Celková zodpovednosť za zverené aktivity a ich výkonnosť

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá práca s možnosťou ovplyvniť reálne smerovanie našej spoločnosti
- Úzka spolupráca s najvyšším vedením spoločnosti
- Spolupráca v tíme silne orientovanom na výsledok
- Možnosť realizácie vlastných návrhov
- Možnosť ovplyvniť postavenie spoločnosti na trhu
- Zodpovedajúce mesačné finančné ohodnotenie na základe výkonu
- Bonusy za presiahnutie stanovených cieľov

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis nám prosím zašlite prostredníctvom formulára nižšie alebo emailom na adresu [email protected] Do predmetu správy uveďte názov pozície.

Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí splnia požiadavky výberového konania.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2021 (ostáva ešte 8 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

vzťahový manažment, reality

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Vzťahový manažment - pokročilý
Time manažment - pokročilý
Manažment tímu - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Office - pokročilý
Google Drive - pokročilý
Analýza dát - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

vzťahový manažér, manažér realitnej kancelárie
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosti a skúsenosti:
- predchádzajúca prax na obdobnej pozícii
- výborné prezentačné zručnosti
- schopnosť budovať dlhodobé vzťahy
- schopnosť samostatne sa rozhodovať
- skúsenosti s vedením a motiváciou tímu
- dobrý time manažment
- skúsenosť v oblasti financií alebo realít (banky, poisťovne, realitné kancelárie a pod.) vítaná
- schopnosť analyzovať a interpretovať výsledky realizovaných aktivít s dôrazom na optimalizáciu a efektivitu

Osobnostné predpoklady:
- dôraz na vzťahy
- obchodnícky typ
- proaktivita
- spoľahlivosť
- samostatnosť
- zodpovednosť
- analytické myslenie
- zvládnutý time management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

FinGO.sk je úspešná finančno-sprostredkovateľská spoločnosť postavená na princípe broker pool-u. Poskytujeme komplexné finančné služby a naši profesionálni makléri patria k najlepším na trhu.
Vďaka unikátnym technológiám prepájame klientov z online prostredia s celoslovenskou sieťou skúsených finančných sprostredkovateľov, aby sme tak priniesli každému zákazníkovi jednoducho a rýchlo najvýhodnejšiu hypotéku, poistenie či investičný produkt.
Vo svojom portfóliu máme viac ako 50 produktových partnerov vrátane všetkých osvedčených bánk, poisťovní a investičných spoločností na trhu. V roku 2019 sme sa stali najrýchlejšie rastúcim maklérom a naši sprostredkovatelia pôsobia vo všetkých 79 okresoch Slovenska.

Adresa spoločnosti

Fingo a.s.
Vajnorská 100/B
83104 Bratislava
https://www.fingo.sk
ID: 4016548  Dátum zverejnenia: 7.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac