Obchodný riaditeľ vo FinGO.sk

Fingo Services SK a.s.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 000 EUR/mesiacOkrem základnej výšky mzdy sú vyplácané tiež odmeny na základe dosahovania KPI a provízie. Výsledná výška mesačnej mzdy závisí od skúseností a schopností vybraného uchádzača, systém odmeňovania na základe KPI a vytvoreného obchodu bude dohodnutý s vybraným uchádzačom.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného odborníka na pozíciu Obchodný riaditeľ zameraného na obchodný rast a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí s dôrazom na rozširovanie obchodných spoluprác, akvizíciu a nábor.

FinGO.sk je najväčší digitálny maklér, sme 5. najväčší maklér na trhu s viac ako 1100 maklérmi z celého Slovenska. Vašou úlohou bude realizovať aktivity, ktoré zabezpečia ďalší rozvoj obchodnej siete s cieľom zvyšovania celkového obratu.

Vaše úlohy a zodpovednosti:
- vedenie obchodného tímu spoločnosti
- zodpovednosť za návrh a implementáciu rastovej obchodnej stratégie
- realizácia aktivít pre naplnenie biznis plánu
- akvizícia nových partnerov a spolupracovníkov
- budovanie a rozširovanie obchodného tímu, nastavovanie KPI pre tím
- rozširovanie obchodnej siete a partnerských spoluprác s dôrazom na rastový potenciál
- komplexná starostlivosť o vybudovanú obchodnú sieť
- vyhľadávanie obchodného potenciálu v rámci existujúcich spoluprác - xsell/upsell
- komunikácia a vyjednávanie s existujúcou obchodnou sieťou s cieľom presadenia plánovaných obchodných projektov
- spolupráca na príprave forecastov a nastavovaní biznis plánu
- zodpovednosť za plnenie nastavenej stratégie a dosahovanie naplánovaných obchodných výsledkov
- celková zodpovednosť za zverené aktivity a ich výkonnosť
- analýza a vyhľadávanie nových obchodných príležitostí
- reporting predstavenstvu spoločnosti

Táto pozícia Vám umožní byť súčasťou rastu jednej z najdynamickejších finančných spoločností na slovenskom trhu, ovplyvniť výsledky fungovania našej skupiny a spolupodieľať sa na jej úspechu a zaujímavých projektoch.

Nevyhnutnosťou sú predchádzajúce skúsenosti na obdobnej pozícii.

Pri realizácii aktivít budete úzko spolupracovať s odborníkmi na produkt, IT, marketing a financie na centrále spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá práca s možnosťou ovplyvniť reálne smerovanie našej spoločnosti
- Úzka spolupráca s vedením spoločnosti
- Spolupráca v tíme silne orientovanom na výsledok
- Možnosť realizácie vlastných návrhov
- Voľnosť pri výbere spôsobu riešenia a realizácie zverených úloh
- Dlhodobá perspektíva, stabilný zamestnávateľ
- Možnosť ovplyvniť postavenie spoločnosti na trhu finančného sprostredkovania
- Rôznorodé realizované projekty v rámci skupiny
- Zodpovedajúce mesačné finančné ohodnotenie na základe výkonu
- Bonusy za presiahnutie stanovených cieľov
- Výhodné podmienky na finančné služby

Informácie o výberovom konaní

Svoj životopis nám prosím zašlite cez button na konci inzerátu.

Kontaktovať budeme uchádzačov, ktorí splnia požiadavky výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, financie, manažment, ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Predajné zručnosti - Expert
Microsoft Office - Pokročilý
Google Drive - Pokročilý
MS Teams - Základy
Time manažment - Pokročilý
Team manažment - Pokročilý
Projektový manažment - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

obchod, sales, akvizície

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Znalosti a skúsenosti:
- predchádzajúca prax na obdobnej pozícii
- skúsenosti s vedením a motiváciou obchodného tímu
- skúsenosť v oblasti financií (banky, poisťovne a pod.)
- výborné prezentačné zručnosti
- schopnosť analyzovať a interpretovať výsledky realizovaných aktivít s dôrazom na optimalizáciu a efektivitu
- schopnosť rozhodovať sa na základe dát
- skúsenosti s prípravou business case a forecastu pre realizované aktivity
- schopnosť samostatne sa rozhodovať
- zručnosti projektového manažéra

Osobnostné predpoklady:
- komunikatívnosť
- proaktívnosť a iniciatíva
- obchodné myslenie
- kreativita a nápaditosť
- presvedčivosť
- schopnosť zaujať a nadchnúť
- dôraz na výsledok
- samostatnosť
- spoľahlivosť
- zodpovednosť
- dobrý time manažment

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

FinGO.sk je najväčší digitálny maklér. Sme úspešná finančno-sprostredkovateľská spoločnosť postavená na princípe broker pool-u. Poskytujeme komplexné finančné služby a naši profesionálni makléri patria k najlepším na trhu. Za 6 rokov sme sa stali jedným z najväčších finančných sprostredkovateľov na slovenskom trhu a dlhodobo patríme k najrýchlejšie rastúcim spoločnostiam v tomto sektore. Opakovane sme sa stali tiež držiteľom titulu Superbrands.

Vďaka unikátnym technológiám prepájame klientov z online prostredia s celoslovenskou sieťou skúsených finančných sprostredkovateľov, aby sme tak priniesli každému klientovi jednoducho a rýchlo najvýhodnejšiu hypotéku, poistenie či investičný produkt.
Vo svojom portfóliu máme viac ako 50 produktových partnerov vrátane všetkých osvedčených bánk, poisťovní a investičných spoločností na trhu. Našich maklérov nájdete vo všetkých 79 okresoch Slovenska.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 4707697  Dátum zverejnenia: 30.11.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 4 000 EUR/mesiac