Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sales, Marketing & Event Manager
Finerg International, s.r.o.
Miesto práce
Stará Lesná 157, 059 60 Tatranská Lomnica, okres Kežmarok
Stará Lesná 157, 059 60 Tatranská Lomnica, okres Kežmarok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2017
01.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Vypracovávanie krátkodobej a dlhodobej obchodnej a marketingovej stratégie.
• Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
• Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
• Vyhľadávanie nových príležitostí.
• Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
• Návrh obchodného a marketingového plánu na určené obdobie.
• Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.
• Vedenie evidencie zákazníkov.
• Spolupráca s dodávateľmi (marketingové a mediálne agentúry, BLB spoločnosti, grafici, médiá, .....)
• Reprezentácia spoločnosti na výstavách, veľtrhoch a iných príležitostiach.
• Príprava propagačných materiálov.
• Príprava rôznych reklamných akcií a eventov pre klientov.
• Zodpovednosť za kompletné zastrešenie služieb pre MICE klientelu od zaslania cenovej ponuky cez plánovanie, realizáciu až po vyúčtovanie a vyhodnotenie akcie s klientom
• Dodržiavanie stanovených MICE štandardov, návrhy na ich aktualizáciu a zlepšenie
• Zodpovednosť za cenové ponuky - včasné, správne, reprezentatívne – do 24 hod
• Plánovanie a príprava eventov
• Dohľad nad realizáciou eventov
• Kontroling a reporting
• Komunikácia a udržiavanie dobrých vzťahov s klientom
• Komunikácia s dodávateľmi
• Vyhodnocovanie úspešnosti realizovaných akcií a podujatí, analyzovanie nedostatkov a navrhovanie opatrení na ich odstránenie
• Participácia na čiastkových úlohách
• Administratívne činnosti spojené s prípravou eventov
• Prezentácia a predaj služieb hotelov
• Aktívna ponuka služieb, akvizičná činnosť
• Zodpovednosť za vysokú kvalitu a úroveň poskytovaných služieb pre klienta
• Zaúčanie nových kolegov, usmerňovanie a podpora ich činnosti, motivácia
• Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
• Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
• Vyhľadávanie nových príležitostí.
• Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
• Návrh obchodného a marketingového plánu na určené obdobie.
• Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.
• Vedenie evidencie zákazníkov.
• Spolupráca s dodávateľmi (marketingové a mediálne agentúry, BLB spoločnosti, grafici, médiá, .....)
• Reprezentácia spoločnosti na výstavách, veľtrhoch a iných príležitostiach.
• Príprava propagačných materiálov.
• Príprava rôznych reklamných akcií a eventov pre klientov.
• Zodpovednosť za kompletné zastrešenie služieb pre MICE klientelu od zaslania cenovej ponuky cez plánovanie, realizáciu až po vyúčtovanie a vyhodnotenie akcie s klientom
• Dodržiavanie stanovených MICE štandardov, návrhy na ich aktualizáciu a zlepšenie
• Zodpovednosť za cenové ponuky - včasné, správne, reprezentatívne – do 24 hod
• Plánovanie a príprava eventov
• Dohľad nad realizáciou eventov
• Kontroling a reporting
• Komunikácia a udržiavanie dobrých vzťahov s klientom
• Komunikácia s dodávateľmi
• Vyhodnocovanie úspešnosti realizovaných akcií a podujatí, analyzovanie nedostatkov a navrhovanie opatrení na ich odstránenie
• Participácia na čiastkových úlohách
• Administratívne činnosti spojené s prípravou eventov
• Prezentácia a predaj služieb hotelov
• Aktívna ponuka služieb, akvizičná činnosť
• Zodpovednosť za vysokú kvalitu a úroveň poskytovaných služieb pre klienta
• Zaúčanie nových kolegov, usmerňovanie a podpora ich činnosti, motivácia
Zamestnanecké výhody, benefity
* služobný notebook
* služobný telefón (na pracovné účely)
* zvýhodnené pobyty v hoteloch Residence Lesná pre priateľov a známych
* možnosť využitia wellness centra pre zamestnanca a rodinných príslušníkov
* možnosť absolvovania masáží v SPA by L´Occitane (1 x mesačne grátis)
* firemné akcie
* služobný telefón (na pracovné účely)
* zvýhodnené pobyty v hoteloch Residence Lesná pre priateľov a známych
* možnosť využitia wellness centra pre zamestnanca a rodinných príslušníkov
* možnosť absolvovania masáží v SPA by L´Occitane (1 x mesačne grátis)
* firemné akcie
Informácie o výberovom konaní
Životopis v slovenskom jazyku prosím zasielajte na email adresu: [email protected]. Pozíciu chceme obsadiť najneskôr do 1. novembra 2017.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment, marketing, hotelierstvo, cestovný ruch, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Komunikatívnosť
• Komplexné myslenie
• Organizačná schopnosť
• Prezentačná schopnosť
• Aktívny prístup
• Kreativita
• Samostatnosť v myslení a rozhodovaní
• Schopnosť tímovej práce
• Schopnosť zvládať záťažové situácie
• Komplexné myslenie
• Organizačná schopnosť
• Prezentačná schopnosť
• Aktívny prístup
• Kreativita
• Samostatnosť v myslení a rozhodovaní
• Schopnosť tímovej práce
• Schopnosť zvládať záťažové situácie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Hotel Lesná**** Superior v obci Stará Lesná, v podhorí Vysokých Tatier, je oázou relaxu so štýlovým ubytovaním, unikátnym wellness a prvým, jediným Spa by L´Occitane na Slovensku, vychýrenou kuchyňou a najmä osobným prístupom k hosťom.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3206985
Dátum zverejnenia: 5.10.2017
2017-10-05
lokalita: okres Kežmarok Pozícia: Event manager, Marketingový manažér, Obchodný manažér Spoločnosť: Finerg International, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou