Sales, Marketing & Event Manager

Finerg International, s.r.o.

Miesto práce
Stará Lesná 157, 059 60 Tatranská Lomnica, okres Kežmarok
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.11.2017
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Vypracovávanie krátkodobej a dlhodobej obchodnej a marketingovej stratégie.
• Upevňovanie povedomia a postavenia obchodnej značky na trhu.
• Analyzovanie trhu, monitorovanie trendov a činností konkurencie.
• Vyhľadávanie nových príležitostí.
• Navrhovanie marketingového rozpočtu, rozhodovanie o využívaní finančných prostriedkov a vykonávanie dohľadu nad ich priebežným čerpaním.
• Návrh obchodného a marketingového plánu na určené obdobie.
• Pripravovanie a koordinovanie priebehu marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Sledovanie efektivity marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vyhodnocovanie úspešnosti marketingových kampaní a podporných aktivít.
• Vedenie, motivovanie a zadávanie pracovných úloh podriadeným zamestnancom.
• Vedenie evidencie zákazníkov.
• Spolupráca s dodávateľmi (marketingové a mediálne agentúry, BLB spoločnosti, grafici, médiá, .....)
• Reprezentácia spoločnosti na výstavách, veľtrhoch a iných príležitostiach.
• Príprava propagačných materiálov.
• Príprava rôznych reklamných akcií a eventov pre klientov.

• Zodpovednosť za kompletné zastrešenie služieb pre MICE klientelu od zaslania cenovej ponuky cez plánovanie, realizáciu až po vyúčtovanie a vyhodnotenie akcie s klientom
• Dodržiavanie stanovených MICE štandardov, návrhy na ich aktualizáciu a zlepšenie
• Zodpovednosť za cenové ponuky - včasné, správne, reprezentatívne – do 24 hod
• Plánovanie a príprava eventov
• Dohľad nad realizáciou eventov
• Kontroling a reporting
• Komunikácia a udržiavanie dobrých vzťahov s klientom
• Komunikácia s dodávateľmi
• Vyhodnocovanie úspešnosti realizovaných akcií a podujatí, analyzovanie nedostatkov a navrhovanie opatrení na ich odstránenie
• Participácia na čiastkových úlohách
• Administratívne činnosti spojené s prípravou eventov
• Prezentácia a predaj služieb hotelov
• Aktívna ponuka služieb, akvizičná činnosť
• Zodpovednosť za vysokú kvalitu a úroveň poskytovaných služieb pre klienta
• Zaúčanie nových kolegov, usmerňovanie a podpora ich činnosti, motivácia

Zamestnanecké výhody, benefity

* služobný notebook
* služobný telefón (na pracovné účely)
* zvýhodnené pobyty v hoteloch Residence Lesná pre priateľov a známych
* možnosť využitia wellness centra pre zamestnanca a rodinných príslušníkov
* možnosť absolvovania masáží v SPA by L´Occitane (1 x mesačne grátis)
* firemné akcie

Informácie o výberovom konaní

Životopis v slovenskom jazyku prosím zasielajte na email adresu: [email protected]. Pozíciu chceme obsadiť najneskôr do 1. novembra 2017.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

manažment, marketing, hotelierstvo, cestovný ruch, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Komunikatívnosť
• Komplexné myslenie
• Organizačná schopnosť
• Prezentačná schopnosť
• Aktívny prístup
• Kreativita
• Samostatnosť v myslení a rozhodovaní
• Schopnosť tímovej práce
• Schopnosť zvládať záťažové situácie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Hotel Lesná**** Superior v obci Stará Lesná, v podhorí Vysokých Tatier, je oázou relaxu so štýlovým ubytovaním, unikátnym wellness a prvým, jediným Spa by L´Occitane na Slovensku, vychýrenou kuchyňou a najmä osobným prístupom k hosťom.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3206985  Dátum zverejnenia: 5.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou