Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv
Asistentka Oblastného riaditeľa
Miesto práce
Bratislava
Odmena
525,- EUR základný plat (pri 75% TPP) + atraktívne mesačné odmeny
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
Kontakt
Michal Faltičko
Termín nástupu
1. august 2018
E-mail
[email protected]
Pridajte sa k spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life. Tá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete viac ako 160 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv.
Šanca pre všetkých, ktorí chcú byť úspešní
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- podpora oblastného riaditeľa pri dennej operatíve,
- plánovanie a organizácia pracovných stretnutí s klientmi,
- príprava podkladov pre pracovné stretnutia,
- príjemná a profesionálna komunikácia (osobná, telefonická, mailová, písomná) s klientmi, finančnými inštitúciami a kolegami,
- príprava a dolaďovanie detailov zmluvnej dokumentácie,
- pomoc pri organizácii externých a interných školení,
- monitoring sociálnych médií,
- tvorba prezentácií,
- sledovanie plnenia termínov a stanovených úloh,
- vybavovanie ostatných administratívnych záležitostí.
- plánovanie a organizácia pracovných stretnutí s klientmi,
- príprava podkladov pre pracovné stretnutia,
- príjemná a profesionálna komunikácia (osobná, telefonická, mailová, písomná) s klientmi, finančnými inštitúciami a kolegami,
- príprava a dolaďovanie detailov zmluvnej dokumentácie,
- pomoc pri organizácii externých a interných školení,
- monitoring sociálnych médií,
- tvorba prezentácií,
- sledovanie plnenia termínov a stanovených úloh,
- vybavovanie ostatných administratívnych záležitostí.
Čo vám ponúkame?
- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce čiastočne aj z domu (po skúšobnej dobe),
- firemný notebook,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- zaujímavá práca v najväčšej finančno-sprostredkovateľskej spoločnosti v SR a ČR,
- možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu.
- možnosť práce čiastočne aj z domu (po skúšobnej dobe),
- firemný notebook,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- zaujímavá práca v najväčšej finančno-sprostredkovateľskej spoločnosti v SR a ČR,
- možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Do nášho tímu profesionálnych finančných poradcov hľadáme novú kolegyňu za účelom dlhodobej spolupráce. Nehľadáme asistentku, ktorá bude nosiť kávu, ale skutočnú pravú ruku pre oblastného riaditeľa Fincentra a.s., ktorá vie zorganizovať nielen seba ale aj ostatných, a rada sa učí novým veciam. Ponúkame rôznorodú a zmysluplnú náplň práce a flexibilný prístup. Odborné zaškolenie na pozíciu je samozrejmosťou!
Ak sa nebojíte prevziať zodpovednosť za svoje rozhodnutia, máte rada pestrosť v práci, ekonómia a financie Vám nie sú cudzie, pošlite nám svoj profesijný životopis s krátkym motivačným listom.
Nezmeškajte príležitosť využiť svoj organizačný talent už v roku 2018 a dajte nám o sebe vedieť ešte dnes!
Ak sa nebojíte prevziať zodpovednosť za svoje rozhodnutia, máte rada pestrosť v práci, ekonómia a financie Vám nie sú cudzie, pošlite nám svoj profesijný životopis s krátkym motivačným listom.
Nezmeškajte príležitosť využiť svoj organizačný talent už v roku 2018 a dajte nám o sebe vedieť ešte dnes!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predchádzajúce skúsenosti s organizovaním alebo vo finančnom sektore,
- profesionálne a príjemné vystupovanie telefonicky i osobne,
- výborné organizačné schopnosti,
- komunikatívnosť,
- precíznosť a dôslednosť,
- diskrétnosť,
- zodpovedný a iniciatívny prístup k zadaným úlohám,
- trpezlivosť a doťahovanie vecí do konca,
- proaktívne riešenie problémov a ich predchádzanie,
- kreativita,
- samostatnosť,
- záujem o finančný svet a jeho možnosti,
- motivácia rozvíjať svoje vedomosti a chuť profesijne rásť.
- profesionálne a príjemné vystupovanie telefonicky i osobne,
- výborné organizačné schopnosti,
- komunikatívnosť,
- precíznosť a dôslednosť,
- diskrétnosť,
- zodpovedný a iniciatívny prístup k zadaným úlohám,
- trpezlivosť a doťahovanie vecí do konca,
- proaktívne riešenie problémov a ich predchádzanie,
- kreativita,
- samostatnosť,
- záujem o finančný svet a jeho možnosti,
- motivácia rozvíjať svoje vedomosti a chuť profesijne rásť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s. Sme súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life, ktorá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete už viac ako 165 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv. Naštartujte kariéru u nás, spolupracujte so skúsenými odborníkmi a získavajte praktické skúsenosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 3421046
Dátum zverejnenia: 14.6.2018
2018-06-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager Spoločnosť: Swiss Life Select Slovensko, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 525,- EUR základný plat (pri 75% TPP) + atraktívne mesačné odmeny