Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv

Asistentka Oblastného riaditeľa

Miesto práce
Bratislava
Odmena
525,- EUR základný plat (pri 75% TPP) + atraktívne mesačné odmeny
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, živnosť
Kontakt
Michal Faltičko
Termín nástupu
1. august 2018

Pridajte sa k spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life. Tá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete viac ako 160 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv.

Šanca pre všetkých, ktorí chcú byť úspešní

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- podpora oblastného riaditeľa pri dennej operatíve,
- plánovanie a organizácia pracovných stretnutí s klientmi,
- príprava podkladov pre pracovné stretnutia,
- príjemná a profesionálna komunikácia (osobná, telefonická, mailová, písomná) s klientmi, finančnými inštitúciami a kolegami,
- príprava a dolaďovanie detailov zmluvnej dokumentácie,
- pomoc pri organizácii externých a interných školení,
- monitoring sociálnych médií,
- tvorba prezentácií,
- sledovanie plnenia termínov a stanovených úloh,
- vybavovanie ostatných administratívnych záležitostí.

Čo vám ponúkame?

- flexibilná pracovná doba,
- možnosť práce čiastočne aj z domu (po skúšobnej dobe),
- firemný notebook,
- služobný telefón aj na súkromné účely,
- zaujímavá práca v najväčšej finančno-sprostredkovateľskej spoločnosti v SR a ČR,
- možnosť ďalšieho vzdelávania a profesijného rastu.

Informácie o výberovom konaní

Do nášho tímu profesionálnych finančných poradcov hľadáme novú kolegyňu za účelom dlhodobej spolupráce. Nehľadáme asistentku, ktorá bude nosiť kávu, ale skutočnú pravú ruku pre oblastného riaditeľa Fincentra a.s., ktorá vie zorganizovať nielen seba ale aj ostatných, a rada sa učí novým veciam. Ponúkame rôznorodú a zmysluplnú náplň práce a flexibilný prístup. Odborné zaškolenie na pozíciu je samozrejmosťou!
Ak sa nebojíte prevziať zodpovednosť za svoje rozhodnutia, máte rada pestrosť v práci, ekonómia a financie Vám nie sú cudzie, pošlite nám svoj profesijný životopis s krátkym motivačným listom.
Nezmeškajte príležitosť využiť svoj organizačný talent už v roku 2018 a dajte nám o sebe vedieť ešte dnes!

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- predchádzajúce skúsenosti s organizovaním alebo vo finančnom sektore,
- profesionálne a príjemné vystupovanie telefonicky i osobne,
- výborné organizačné schopnosti,
- komunikatívnosť,
- precíznosť a dôslednosť,
- diskrétnosť,
- zodpovedný a iniciatívny prístup k zadaným úlohám,
- trpezlivosť a doťahovanie vecí do konca,
- proaktívne riešenie problémov a ich predchádzanie,
- kreativita,
- samostatnosť,
- záujem o finančný svet a jeho možnosti,
- motivácia rozvíjať svoje vedomosti a chuť profesijne rásť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pridajte sa k nám v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s. Sme súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life, ktorá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete už viac ako 165 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv. Naštartujte kariéru u nás, spolupracujte so skúsenými odborníkmi a získavajte praktické skúsenosti.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Michal Faltičko
E-mail: poslať životopis
ID: 3421046  Dátum zverejnenia: 14.6.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 525,- EUR základný plat (pri 75% TPP) + atraktívne mesačné odmeny