Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomáhame ľuďom žiť život podľa vlastných predstáv
Referent pre Back office
Miesto práce
Mlynské nivy 49, Bratislava
Odmena
5 EUR/hod.Dohodou, od 5 €/hod. brutto, finálne ohodnotenie bude závisieť od skúseností a znalostí uchádzača.
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Kontakt
Michal Faltičko
Termín nástupu
asap
E-mail
[email protected]
Pridajte sa k spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s., ktorá je súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life. Tá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete viac ako 160 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv.
Šanca pre všetkých, ktorí chcú byť úspešní
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Evidencia pošty a registratúrna činnosť
- Spracovanie a kontrola klientskej zmluvnej dokumentácie a súvisiacich
dokumentov
- Spracovanie finančných podkladov a províznych listín
- Spracovanie interných a externých požiadaviek maklérskej siete
- Komunikácia s finančnými inštitúciami, maklérskou sieťou
- Ďalšie administratívne práce podľa potreby
- Spracovanie a kontrola klientskej zmluvnej dokumentácie a súvisiacich
dokumentov
- Spracovanie finančných podkladov a províznych listín
- Spracovanie interných a externých požiadaviek maklérskej siete
- Komunikácia s finančnými inštitúciami, maklérskou sieťou
- Ďalšie administratívne práce podľa potreby
Čo vám ponúkame?
- Práca pre trhovú jednotku v sprostredkovaní finančných produktov
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
- Stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Možnosť sebarealizácie, osobnostného a kariérneho rastu
- Možnosť flexibilného pracovného času aj na skrátený úväzok
- Možnosť účasti na športových a kultúrnych aktivitách
- Multisport karta
- 25 dní dovolenky
- Práca v dynamickom a inšpiratívnom kolektíve
- Stabilné miesto v rámci rozvíjajúcej sa spoločnosti
- Možnosť sebarealizácie, osobnostného a kariérneho rastu
- Možnosť flexibilného pracovného času aj na skrátený úväzok
- Možnosť účasti na športových a kultúrnych aktivitách
- Multisport karta
- 25 dní dovolenky
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, avšak iba vybraní kandidáti, ktorí spĺňajú stanovené kritériá, budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Aktívny prístup k práci, časová flexibilita
- Zodpovednosť a samostatnosť
- Schopnosť samostatne riešiť problémy
- Schopnosť pracovať v tíme, lojalita
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Zvládanie konfliktných a záťažových situácií
(silná orientácia na zákazníka)
- Skúsenosti s finančným sektorom (bankovníctvo,
poisťovníctvo) výhodou
- Zodpovednosť a samostatnosť
- Schopnosť samostatne riešiť problémy
- Schopnosť pracovať v tíme, lojalita
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Zvládanie konfliktných a záťažových situácií
(silná orientácia na zákazníka)
- Skúsenosti s finančným sektorom (bankovníctvo,
poisťovníctvo) výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pridajte sa k nám v spoločnosti Swiss Life Select Slovensko, a.s. Sme súčasťou švajčiarskej skupiny Swiss Life, ktorá privátnej a firemnej klientele poskytuje špecializované finančné služby po celom svete už viac ako 165 rokov. Chceme, aby naši klienti i spolupracovníci viedli vďaka Swiss Life Select súkromný a profesijný život podľa vlastných predstáv. Naštartujte kariéru u nás, spolupracujte so skúsenými odborníkmi a získavajte praktické skúsenosti.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
Kontakt
ID: 2687477
Dátum zverejnenia: 19.12.2019
2019-12-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Swiss Life Select Slovensko, a. s.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.