Asistentka Klientskeho centra

Finančný servis - Klientske centrum, a.s.

Miesto práce
Košická 56, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 - 7 EUR/hod.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád/a komunikujete s ľuďmi? Ste milý/á, ústretový/á, ochotný/á a priateľský/á? Rád/a telefonujete a chcete, aby Vám za to platili?

Ak Vás láka administratívna náplň práce, preferujete telefonický kontakt s klientami a chcete byť za svoju prácu adekvátne ohodnotená/ý, máme pre Vás výhodnú pracovnú príležitosť.

Jedná sa o prácu v modernej kancelárii na pobočke firmy v Bratislave.

Hľadáme človeka, ktorý sa vie odosobniť od tejto práce, a má pozitívny vzťah k telefonického osloveniu.

Telefonovanie prebieha cez informačný systém, kontaktujú sa klienti z firemných databáz, kde je hlavným cieľom dohodnutie servisného stretnutia na pobočke,

POZOR: NIE PREDAJ PO TELEFÓNE, len DOHADOVANIE stretnutí.

PRAX v telefonovaní je tým pádom vítaná (informačné linky, kontaktovanie klientov, telekomunikácie, telefonovanie popri škole, ..), no práca je samozrejme vhodná tak pre absolventa, ako aj pre skúseného kandidáta.

Ďalšou pracovnou náplňou je evidencia a tipovanie zmlúv do informačného systému firmy. Kontaktovanie spoločností a bánk za účelom kontroly zmlúv a komunikácie ohľadom procesu spracovania a schválenia.

Náplň práce zahŕňa:

- Kontaktovanie klientov z firemnej databázy (cca. 20-25 uskutočnených telefonátov denne)
- Dohadovanie stretnutí pre obchodných zástupcov
- Administratíva a korešpondencia
- Spracovanie pošty a evidencia pokladne

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame Vám:

- pracovnú zmluvu na dobu NEURČITÚ
- atraktívna fixná zložka + variabilná zložka + motivačné bonusy
- podporovanie profesionálneho a osobného rozvoja
- dlhodobú spoluprácu
- prácu v centre Bratislavy
- školenie na podporu profesionálneho rozvoja
- príjemný kolektív s dlhoročnými skúsenosťami
- MULTISPORT kartu
- firemný telefón
- možnosť kariérneho rastu

Informácie o výberovom konaní

V pri páde záujmu nám pošlite:

- Váš životopis
- Vašu fotografiu
- dôvod, prečo chcete robiť práve pozíciu operátora Call centra / asistentky klientskeho centra


V opačnom prípade prosím na túto ponuku nereagujte.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Výborné komunikačné zručnosti
- Príjemný verbálny prejav
- Zmysel pre samostatnosť a zodpovednosť
- Odolnosť voči stresu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Finančný servis - Klientske centrum, a.s. vznikla na základe zvyšujúcich sa požiadavok po kvalitnej, dlhodobej a nezávislej finančnej starostlivosti.

Zmyslom našej práce je poskytovať klientom profesionálny finančný servis pod jednou strechou, v našich klientskych centrách.

Odborné poradenstvo a služby zabezpečuje tím špecialistov, s viac ako 10-ročnou praxou v oblasti bankovníctva, investovania, životného a neživotného poistenia.

Našim cieľom je vytvoriť dlhodobú vzájomnú spoluprácu na báze dôvery, rešpektu a otvorenej komunikácii.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1920727  Dátum zverejnenia: 5.10.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 - 7 EUR/hod.