Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent verejného obstarávania
Finančné riaditeľstvo SR
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.06.2021
01.06.2021
Mzdové podmienky (brutto)
802 EUR/mesiac+ osobný príplatok
802 EUR/mesiac+ osobný príplatok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komplexné zabezpečovanie procesnej stránky organizovania jednotlivých metód verejného obstarávania s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov vykonávané zamestnancom.
• Komplexné zabezpečenie procesu jednotlivých postupov verejného obstarávania (so zameraním na podlimitné a nadlimitné zákazky) s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvýhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov.
• Spolupráca pri zabezpečovaní procesnej stránky organizovania verejného obstarávania formou zákazky s nízkou hodnotou.
• Koordinovanie, zabezpečenie, riadenie a zodpovednosť za realizáciu procesu verejného obstarávania v zmysle platnej legislatívy SR, a platných interných aktov.
• Spolupráca s ostatnými organizačnými útvarmi pri tvorbe, príprave a realizácií verejného obstarávania
• Usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečenia potrieb organizácie.
• Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania.
• Evidovanie a archivovanie dokumentácie súvisiacej s VO podľa registratúrneho poriadku
• Plnenie oznamovacích a informačných povinností voči ÚVO
• Komplexné zabezpečenie procesu jednotlivých postupov verejného obstarávania (so zameraním na podlimitné a nadlimitné zákazky) s rozhodujúcim vplyvom na výber ekonomicky najvýhodnejšieho zmluvného partnera a s ním súvisiace vynakladanie finančných prostriedkov.
• Spolupráca pri zabezpečovaní procesnej stránky organizovania verejného obstarávania formou zákazky s nízkou hodnotou.
• Koordinovanie, zabezpečenie, riadenie a zodpovednosť za realizáciu procesu verejného obstarávania v zmysle platnej legislatívy SR, a platných interných aktov.
• Spolupráca s ostatnými organizačnými útvarmi pri tvorbe, príprave a realizácií verejného obstarávania
• Usmerňovanie procesu verejného obstarávania v zmysle účelného a hospodárneho zabezpečenia potrieb organizácie.
• Sledovanie legislatívnych zmien v oblasti verejného obstarávania.
• Evidovanie a archivovanie dokumentácie súvisiacej s VO podľa registratúrneho poriadku
• Plnenie oznamovacích a informačných povinností voči ÚVO
Zamestnanecké výhody, benefity
• motivačné ohodnotenie (tarifný plat + osobný príplatok)
• pružný mesačný pracovný čas
• šesť týždňov dovolenky za kalendárny rok
• 1 deň plateného voľna podľa KZ
• odmeny pri životných jubileách
• rekreácie v účelových zariadeniach (Donovaly, Veľký Meder, Tatranská Lomnica)
• možnosť zahraničnej rekreácie (Česká republika, Maďarsko)
• špeciálne ponuky (zľavy v CK na dovolenky, zľavy do divadla)
• pružný mesačný pracovný čas
• šesť týždňov dovolenky za kalendárny rok
• 1 deň plateného voľna podľa KZ
• odmeny pri životných jubileách
• rekreácie v účelových zariadeniach (Donovaly, Veľký Meder, Tatranská Lomnica)
• možnosť zahraničnej rekreácie (Česká republika, Maďarsko)
• špeciálne ponuky (zľavy v CK na dovolenky, zľavy do divadla)
Informácie o výberovom konaní
Termín výberu: 25.5.2021
Miesto výberu: Bratislava, Račianska ulica 72
Termín na podanie žiadosti: 23.5.2021
V prípade, že máte o uvedenú pozíciu záujem zašlite nám štruktúrovaný životopis na e-mailovú adresu: [email protected] a [email protected]
Miesto výberu: Bratislava, Račianska ulica 72
Termín na podanie žiadosti: 23.5.2021
V prípade, že máte o uvedenú pozíciu záujem zašlite nám štruktúrovaný životopis na e-mailovú adresu: [email protected] a [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Prax na pozícii/v oblasti
skúsenosti z oblasti verejného obstarávania min. 3 roky
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• prax pri zabezpečovaní procesnej stránky organizovania verejného obstarávania formou nadlimitných a podlimitných postupov podmienkou
• znalosť koncipovania zmlúv, listov, emailov a stanovísk - výhodou
• MS Office – pokročilý
• dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
• spoľahlivosť, zodpovednosť, disciplína
• časová flexibilita a vysoké nasadenie
• znalosť koncipovania zmlúv, listov, emailov a stanovísk - výhodou
• MS Office – pokročilý
• dobré komunikačné a organizačné schopnosti
• zmysel pre detail
• spoľahlivosť, zodpovednosť, disciplína
• časová flexibilita a vysoké nasadenie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Finančnú správu tvoria Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky, colné úrady, daňové úrady a Kriminálny úrad finančnej správy. Hlavným poslaním finančnej správy je efektívnym výberom a správou daní a cla napĺňať príjmovú časť štátneho rozpočtu SR a rozpočtu EU, ochrana ekonomických záujmov štátu a ochrana výdavkovej časti štátneho rozpočtu SR.
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4081513
Dátum zverejnenia: 14.5.2021
2021-05-14
lokalita: Bratislava Pozícia: Odborný referent, Samostatný referent, Špecialista verejného obstarávania Spoločnosť: Finančné riaditeľstvo SR
Základná zložka mzdy (brutto): 802 EUR/mesiac