Klientsky poradca/poradkyňa na pobočke Košice
FINANCE SERVICES s. r. o.
Miesto práce
Mlynská 24, Košice
Mlynská 24, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
900 EUR/mesiac
900 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a využite jedinečnú príležitosť pracovať pre predaj finančných služieb na jednej z našich pobočiek. Hľadáme ambiciózneho a komunikatívneho človeka, ktorý bude priamo asistovať klientom pri vybavovaní pôžičiek. Vašou úlohou bude poskytovať klientom odborné poradenstvo a podporu, spracovávať ich žiadosti a zabezpečiť ich spokojnosť.
Hlavné zodpovednosti:
- Starostlivosť o klientov: Osobná starostlivosť o klientov na pobočke, ktorí žiadajú o pôžičku, s cieľom maximalizovať ich spokojnosť a produkciu.
- Identifikácia a získavanie klientov: Stretnutia s klientmi a analýza ich finančných potrieb, identifikácia najlepších riešení.
- Evidenčné a administratívne činnosti: Spracovanie žiadostí a dokumentov na základe požiadaviek klientov, dodržiavanie vysokých štandardov presnosti a efektivity.
- Optimalizácia interných procesov: Efektívne používanie interných systémov na správu klientských údajov a procesov.
- Profesionálna komunikácia: Osobná, telefonická a elektronická komunikácia s klientmi, budovanie dlhodobých vzťahov.
- Finančné poradenstvo na vysokej úrovni: Pomoc klientom pri výbere najvhodnejších finančných produktov, hodnotenie ich finančnej situácie a poskytovanie kvalifikovaných informácií.
- Koordinácia a schvaľovanie pôžičiek: Zabezpečenie kompletnosti a správnosti dokumentov v žiadostiach, koordinácia procesu schvaľovania.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Stabilné zamestnanie v dynamickej spoločnosti
- Príjemné a moderné pracovné prostredie s podporou tímu.
- Prístup k širokej škále finančných produktov a exkluzívnych služieb.
- Finančné benefity: bonusy za splnenie cieľov a kvalitnú prácu.
- Služobný telefón
Informácie o výberovom konaní
Na pohovor budeme pozývať iba uchádzačov, ktorí splnia naše kritériá. Ostatným kandidátom vopred ďakujeme za prejavený záujem. Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosti v oblasti predaja finančných služieb alebo v obdobnej pozícii - výhodou.
- Vynikajúce komunikačné a predajné schopnosti.
- Schopnosť budovať a udržiavať dlhodobé vzťahy s klientmi.
- Hlbšia znalosť finančných produktov a schopnosť poskytovať odborné poradenstvo.
- Schopnosť efektívne používať interné systémy a softvéry.
- Výborné organizačné schopnosti a schopnosť pracovať samostatne aj v tíme.
- Proaktívny a zodpovedný prístup k práci.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poskytovanie finančných služieb - zastrešovateľ Ahoj, a.s.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
Kontakt
ID: 4836989
Dátum zverejnenia: 23.5.2024
2024-05-23
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Klientský pracovník, Úverový špecialista Spoločnosť: FINANCE SERVICES s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac